Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Osäker hur torra som ska vara, känns som det går att få ännu torrare men smakmässigt bra. En mild citruston.Nöjd med resultat? Hur blev det smakmässigt?
Tänkte ta mig en sen när jag kommer hem ikväll!
Haha, ser härligt ut. Hur var semlan?GT buffé med ett par vänner i eftermiddag.
Samt måste ju testa GT semla.
Semlan var oväntat bra. Inte bara sötma som i vanliga semlor.Haha, ser härligt ut. Hur var semlan?
De är alltså hembakta? Delar du med dig av receptet?Semlan var oväntat bra. Inte bara sötma som i vanliga semlor.
Även sambon var positivt överraskad och hon är ingen större GT fantast.
Dock mer Gin i mandelmassan i mina mot receptet jag hittade.
Fuskade faktiskt. Köpebullar.De är alltså hembakta? Delar du med dig av receptet?
De är alltså hembakta? Delar du med dig av receptet?
Snyggt! Nästa grej är ju att göra kärnis
Snyggt! Nästa grej är ju att göra kärnis
Köksstök och GT
Den är fin. Min tog slut nu, blir att skaffa nyFasen jag stod och klämde på en Roku på Frankfurt i Torsdags, borde köpt, sugen på att testa...
Köp den och jag lovar dig att du inte blir besviken. Det var faktiskt tack vare @StarMan som jag fick upp ögonen för denFasen jag stod och klämde på en Roku på Frankfurt i Torsdags, borde köpt, sugen på att testa...
Vilken tonic och vilken garnityr passar bäst till Roku? @StarMan @krämbulleKöp den och jag lovar dig att du inte blir besviken. Det var faktiskt tack vare @StarMan som jag fick upp ögonen för den
Jag tycker roku passar väldigt bra med fever trees mediterranian tonic och rosmarin. Som garnityr är citroncest, röd grape, lime eller kanske några äppelskivor trevliga inslagVilken tonic och vilken garnityr passar bäst till Roku? @StarMan @krämbulle
Min favorit är ingefära och röd grape samt fever tree till Rokun.Vilken tonic och vilken garnityr passar bäst till Roku? @StarMan @krämbulle
Jag kör stjärnanis till Roku! FT mediterranian eller standard tonic.Vilken tonic och vilken garnityr passar bäst till Roku? @StarMan @krämbulle
Jag vill slå ett slag för appen GINVENTORY där du kan hitta många härliga kombinationer och låta dig inspireras.Vilken tonic och vilken garnityr passar bäst till Roku? @StarMan @krämbulle
Kände inte till den, men tack för tipset!Jag vill slå ett slag för appen GINVENTORY där du kan hitta många härliga kombinationer och låta dig inspireras.