• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Sitter på altanen och summerar veckans händelser.
DSC_6559.jpg

Hur är den? Jag försökte beställa den, men den tog slut två gånger på systemet. Hur mycket apelsin är det?
Exakt hur mycket apelsin det är tycker jag är svårt att svara på, jag hade druckit lite olika drinkar innan jag provade denna. Jag provade bara med tonic i och inte rent men jag får nog säga att tanqueray sevilla är bättre. Men helt klart värd att köpa om den är rimligt prissatt.

Exakt hur mycket apelsin det är tycker jag är svårt att svara på, jag hade druckit lite olika drinkar innan jag provade denna. Jag provade bara med tonic i och inte rent men jag får nog säga att tanqueray sevilla är bättre. Men helt klart värd att köpa om den är rimligt prissatt.

Okej, får se om jag kan komma över den. Men då kan jag nog skita i att beställa den från systemets beställningssortiment. Det är klart svårt att lyckas få tag på en där.

Happy Halloween!
Börjar helgen med en riktig budget GT.
Både tonic och Gin inköpt på Lidl i Berlin.
Ginflaskan kostade fruktade €6,99. Den var då nersatt €2 från ordinarie pris.

Lite tam i smakerna. Men långt från den sämsta GTn jag druckit.

IMG_20191101_170511.jpg
Förvånansvärt snygg flaska får jag säga. :D
Inga tips.. så testar en sån här.. Sambon valde Harahorn, blåbärstonic och frusna lingon. Ett bra val.
20191102_200520.jpg
20191102_200359.jpg
Tycker stockholms gör sig fint med äpple och rosmarin. :)

Mycket var förvånande bra med denna. Båge utseende och innehåll.
Var rädd att det skulle bli blandat en GT sen slänga resten. Men tyckte att för 70kr kunde man chansa. Billigare än en GT på krogen även om det bara blivit en.
Men den kommer absolut drickas fler ggr.
Bra gin om man inte har nördar på besök då? Eller när man som jag som är student; folk som mest söker fylla - snygg flaska, obskyrt märke, god och med respektabel alkoholstyrka. :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp