Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inte helt fel ut den där Vad är det för garnering?
Kul! Berliner Brandstifter är en personlig favvo.Hemma från "inköpsresa" i Berlin.
Råkade få med mig ett par spännande flaskor hem.
Måste nog testa en redan ikväll. Får se vilken det blir.
Tips för andra som vill ha dom glasen är att café kör erbjudande med prenumeration på 6 nummer plus fyra glas för 199+49 frakt.Lite shopping inför helgens bravader. 479 spänn för 4 st känns väldigt överkomligt. Cervera erbjuder dessutom glasgaranti om det skulle gå för vilt till.
Bobs hallontonic längst ner verkar spännande.Skulle köpa Tonic på lokala Icat idag, fick en chock. Tidigare har haft typ 8-10 tonics, mest standardvarianter med inslag av typ skånska/fentimans/fever tree. Nu har de fått in en hel drös sorter; fick det till 54 olika sorter, om jag inte missat nån. Kul!
Här är bild med det ”lite roligare” sortimentet:
Blandas bäst med Ouzo för illusionen av hallon/lakritsskalle och eftersmak av brustna drömmar!Bobs hallontonic längst ner verkar spännande.
Idag, var den inte den 9 april!? Inga problem med det dock, gin & tonic dag kan man ha även idagGlöm inte den internationella Gin&Tonicdagen idag
9:e april är den svenska GT dagen. 19:e oktober är den internationella GT dagen. Ju fler desto bättreIdag, var den inte den 9 april!? Inga problem med det dock, gin & tonic dag kan man ha även idag
Den är ju grym, 47%också!Firar även jag, jusst denna kombo var kombon som öppnade intresset för GTs, idag kan jag tycka att den är lite tråkig men ändå lite trevlig