J.B.E.ZORG
Basic
Det är en oväntat bra kombo faktiskt! Minns att jag var duktigt skeptisk innan jag smakade första gångenGin Julmust! Måste testas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en oväntat bra kombo faktiskt! Minns att jag var duktigt skeptisk innan jag smakade första gångenGin Julmust! Måste testas
Hahaha, det namnet kände jag inte till, men nu är det för evigt såÄven känd som ”Arga Tomten”
Mycket bra. Köp.Hur är den japanska gin:en? Såg den nyligen hos min lokala handlare och har aldrig sett den tidigare.
Gin Julmust! Måste testas
Jag tänker ZeunertsDet går ju att blanda med vanlig apotekarnes om man vill ha den lite sötare, eller en torrare om man vill ha det lite vuxnare.
Du tänker helt rätt!Jag tänker Zeunerts
Jag är också lite ambivalent till den men tycker den funkar bra till äppelsmaksatta ginsorter som Caorunn och Östersøens. Så helrätt med äpple som garneringDet är något med mig och den här tonicen, när jag dricker den tycker jag alltid att den är sådär, men varje gång jag ser den i en affär tänker jag ”den är ju lite kul den där” Men bra namn med tanken på kvällens match iaf
...helrätt med äpple som garnering
Juligt...och en kanelstång? ÄppelpajGT
Fyllt på lagret. Såg att det fanns en till japanare bredvid denna vid namn Etsu, någon som provat?
https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/etsu-gin-1243901
Spännande! Allt i ett liksom. Missade faktiskt helt förra årets kombo av Swedish Tonic.Årets gin och tonic glögg!
Nä, inte köpt. Har du smakat?Någon som hunnit testa?
Inte än, förhoppningvis snart!Nä, inte köpt. Har du smakat?
Gör du rätt i. Roku här med ikvällFaller för grupptrycket!