Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där tonicen står på min måste jaga reda på lista.Testar en ny lokal Tonic. Gjord med riktig kinin. Väldigt frisk i smaken och fin färg. Slår inte fever tree men den är ett värdigt altetnativ och kul att den är lokal.![]()
![]()
Kul! Recension sen tack, stod som sagt och fingrade på den sist när jag istället gick på ett säkert kort i form av Roku.Nytt för mig. Etsu från Japan.
![]()
Väldigt mycket lakrits. Som jag inte gillar. Annars fräsch, örtig och lätt. Men inget jag köper igen.Kul! Recension sen tack, stod som sagt och fingrade på den sist när jag istället gick på ett säkert kort i form av Roku.
Lakrits låter ju som nått för mig som gillar GunpowderVäldigt mycket lakrits. Som jag inte gillar. Annars fräsch, örtig och lätt. Men inget jag köper igen.
Ekobryggeriet extra bitter och lime.
![]()
Bra kombo.Lakrits låter ju som nått för mig som gillar Gunpowder
Här på stugan blev det en modern klassiker![]()
Bra? Inte vågat testa. Tänker att den är söt.Hittade en ny tonic i veckan. Dax för test.
![]()
Det var ju inte äckligt direkt.. Men inte som jag vill ha en gin o tonic. Blir ju nästan som en läsk, men inte jättesött. Antagligen inget som jag köper igen. Men kul att prova nya grejor.Bra? Inte vågat testa. Tänker att den är söt.
Jag är inte väldigt imponerad av deras vanliga.
Helt okej och annorlunda, men inte mer än så.
På onsdagLucka 2! Undrar när man ska ha tid att få i sig alla dessa
![]()
Vågar man gissa på en flaska gin i 24e paketet?Lucka 3 och 4! Dansken har jag aldrig hört talas om förr, nån som provat?
![]()
![]()
Ligger nog i farans riktning; 24:an står inte framme nämligen.Vågar man gissa på en flaska gin i 24e paketet?![]()
Svårt avundsjuk på din kalender måste jag säga. Kommer tipsa frunLucka 3 och 4! Dansken har jag aldrig hört talas om förr, nån som provat?
![]()
![]()
Melzers! En av mina favoriterNy tonic till i kväll. Går man efter priset så är denna jävligt god.
![]()