Nja, fast In Flames är den enda från Ekobryggeriet som jag faktiskt gillar lite.Å riktig kvalitetstonic också !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, fast In Flames är den enda från Ekobryggeriet som jag faktiskt gillar lite.Å riktig kvalitetstonic också !
Hon har gjort ett imponerande arbete med kalendern.Orkar inte asa kalendern till föräldrarna så fick öppna alla luckor idag - visar sig att 24an är min julklapp så den är kanske inte GT-relaterad.
Schysst! Min tjej bara fnös när jag förslog detta till mig inför nästa jul.Orkar inte asa kalendern till föräldrarna så fick öppna alla luckor idag - visar sig att 24an är min julklapp så den är kanske inte GT-relaterad.
Snyggt! Fråga var hon har hittat GentsOrkar inte asa kalendern till föräldrarna så fick öppna alla luckor idag - visar sig att 24an är min julklapp så den är kanske inte GT-relaterad.
VildmedvinSnyggt! Fråga var hon har hittat Gents
Verkligen, så kul!Hon har gjort ett imponerande arbete med kalendern.
Jag gillar In Flames tonicen. Tyckte att deras gin var väldigt bra också.Nja, fast In Flames är den enda från Ekobryggeriet som jag faktiskt gillar lite.
Torkad apelsin och pepparkakskrydda är ett hett tipsFörsök till Jul GT ikväll.
Clementin och Kanel.
Det här var en god överraskning! Hernö Sloe Gin, FT, blodapelsin, kanel. Ha en gintastic uppesittarkväll!
Torkad frukt, hint av russin men inte för mycket. Väldigt julig i smaken. Överraskande bra med tonicVarit sugen på den ett tag. Hur smakar ginen?
Torkad frukt, hint av russin men inte för mycket. Väldigt julig i smaken. Överraskande bra med tonic
Vanliga gulaVilken tonic körde du till, vilken FT?