J.B.E.ZORG
Basic
Köpt i Stockholm?Gemelliis blueberry Tonic & Stockholms bränneri.
Ekologisk tonic helt utan tillsatser eller socker, otroligt bra!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt i Stockholm?Gemelliis blueberry Tonic & Stockholms bränneri.
Ekologisk tonic helt utan tillsatser eller socker, otroligt bra!
![]()
Tror tyvärr inte dom finns på svenska marknaden ännu. Men det ska vara på gång!Köpt i Stockholm?
Ser ju riktigt bra ut!! Måste dit”Nya” Ica på Fleminggatan var en glad överraskning.
![]()
Men trötta mig.. Vilket utbud. Antar att den där Fleminggatan inte ligger i Skåne”Nya” Ica på Fleminggatan var en glad överraskning.
![]()
Tyvärr, på Kungsholmen i Stockholm.Men trötta mig.. Vilket utbud. Antar att den där Fleminggatan inte ligger i Skåne
Sitter med en likadan oöppnad Gin.Ekobryggeriet hjortron. Inget jag köper igen. Men drickbar.
![]()
Samma slutsats som när jag prövade denEkobryggeriet hjortron. Inget jag köper igen. Men drickbar.
![]()
Ekobryggeriet extra besk eller vanliga fever tree. Stor isbit och citroncest. Bra kombo's båda två.
Sitter med en likadan oöppnad Gin.
Har du hittat det ultimata att blanda den med?
![]()
Söt och smakar hjortron. Blir mer läsk av det och saknar det som gör en GT en GT.Samma slutsats som när jag prövade den![]()
Sitter med en likadan oöppnad Gin.
Har du hittat det ultimata att blanda den med?
![]()
Ekobryggeriet extra besk eller vanliga fever tree. Stor isbit och citroncest. Bra kombo's båda två.
Ekobryggeriet granskott och en kvist rosmarin du slår till ett par gånger innan är också riktigt gott.
@Watcharound
Annars har nog Mr GT, @StarMan ett gäng förslag.
Tusen tack för alla tips!Kör Fever Tree Meditereenian + grapefruktskiva så är du hemma