Lyden
Silver
Slängde ihop en L/D Lingonberry Sour på min sista (tillfälligt)skvätt i flaskan, mycket gott!
snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slängde ihop en L/D Lingonberry Sour på min sista (tillfälligt)skvätt i flaskan, mycket gott!
Mitt lokala Maxi har utökat Tonicsortimentet.
En av varje som inte är smaksatt.
Testade den, som den var och i GT med Botany Bay. Inte imponerad alls faktiskt.Grattis. 1724 är en tonic som ligger högt på listan över de bästa.
Testade den, som den var och i GT med Botany Bay. Inte imponerad alls faktiskt.
Det där är en fin Trio! Ska hämta min pink btl gin imorgonDagens fångst
Leverans idag!
Frågan är ju om man lyckas hålla sig ända till helgen och prova...
Dagens fångst
Pink BTL. Ser bra ut! Ingen som hunnit testa och kan ge en recension?Det där är en fin Trio! Ska hämta min pink btl gin imorgon
Har bara smuttat lite neat i veckan hittils.Pink BTL. Ser bra ut! Ingen som hunnit testa och kan ge en recension?
Min har inte dykt upp än...
Edit: J.B.E ZORG har förstås inte haft möjlighet att testa.
Pink BTL. Ser bra ut! Ingen som hunnit testa och kan ge en recension?
Min har inte dykt upp än...
Edit: J.B.E ZORG har förstås inte haft möjlighet att testa.
Termen 'Neat' är utan något i glaset förutom önskad modell av alkohol.Den är sjukt god neat den här. Jag måste fråga @Oljud , vad är tanken bakom att man doppat varje flaska fyra gånger i bivax?
Ja, ångrar isbiten nu. Nästa blir neatTermen 'Neat' är utan något i glaset förutom önskad modell av alkohol.
Hur är purity! Deras vodka är ju grym är ginen likaså?Kvällens!
- Purity
- Fever Three
- Citron / Mandarin
- Svart peppar
Den är bra! Ganska neutral, god smak! Funkar till det mestaHur är purity! Deras vodka är ju grym är ginen likaså?