Finn det ngn här som kör bilhållare för iphone 6 plus ?
Kanske ngn kan rekommendera något
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här, 5C som frugan fick ta när jag fick min sexa, funkade kanon med ios8.Det är inte Apples fel att du ska hitta på ett svep skäl för att köpa en ny lur
Min 5s funkade exakt lika smidigt med iOS 8
Som iOS 7 efter uppdateringen !
Funderat på samma sak, nu ligger den och dräller i dryckeshållarenFinn det ngn här som kör bilhållare för iphone 6 plus ?
Funderat på samma sak, nu ligger den och dräller i dryckeshållaren
Hähä, kan jag hålla med om. Värst är ju när dom sprätter iväg som en hal tvål och hamnar på golvetHar min mellan benen eller i passagerarsätet , inte optimalt
Hähä, kan jag hålla med om. Värst är ju när dom sprätter iväg som en hal tvål och hamnar på golvet
Samma med Ipad. Min trea går knappt att använda längre. Surt men vägrar köpa ny!Mina demoniska konspirationer mot att Apple på något sätt gör min telefon slöare så fort det släpps en ny iPhone växer för var dag nu. Tycker att allt funkar sämre nu än innan 6an kom. Men jag väääägrar köpa en ny iPhone, har precis beställt prylar för att laga sleep-knappen på min 4S
Samma med Ipad. Min trea går knappt att använda längre. Surt men vägrar köpa ny!
Supernintendo emulatorn flyter på bra på min Iphone 6 + iaf [emoji3]
Har redan testat funkar fint !AirPlay mot Apple TV
Funkar även i fullscreenHar redan testat funkar fint !
Nja. Sitter på luren nu så orkar inte kommentera allt. Men visst är vissa utav argumenten trötta, även om en del är välgrundade. Är ingen utvecklare så kan inte kommentera den delen. Utom att konstatera att det är programmeras jobb att bygga ett bra gui. Inte Google. Sen gillar jag att appen bestämmer vika alternativ som finns, och inte OS. Men det är bara jag ☺Jag säger bara en sak: BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM
[emoji109]
AirPlay mot Apple TV
Men då är telefonen jailbreakad?
Ne, IP 6&6+ går inte att jb på iOS 8.02 gratis dvs
Finns ett sätt tror jag, men då får man paya 25 usd c:a
Vad heter appen som du använder att spela på?
Lyckas inte hitta den
Hoppas du inte letade i AppStore , där finns den definitivt inte *asg*
[emoji12][emoji85][emoji109][emoji106]
Googla så löser du de! Det är ju inte direkt reko att göra reklam för fuskVar ska jag leta då?
Googla så löser du de! Det är ju inte direkt reko att göra reklam för fusk
Ni som påstår att Android är fult, rörigt och plottrigt....
Sug på den här!
Verkligen inget fel på den konfig det inte det som jag har svårt för, i jämförelse med iOS tycker ändå att androidernas operativsystem är krångligare. Haft både Xpreria och Samsung 4, och aldrig lyckats få till en bra säk kopia t ex.Ni som påstår att Android är fult, rörigt och plottrigt....
Sug på den här!
Verkligen inget fel på den konfig det inte det som jag har svårt för, i jämförelse med iOS tycker ändå att androidernas operativsystem är krångligare. Haft både Xpreria och Samsung 4, och aldrig lyckats få till en bra säk kopia t ex.