Att den är böjd går inte på garantin va?
Apple gick ju ut med att det skulle gå på garantin, testa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att den är böjd går inte på garantin va?
Jag laddar aldrig telefonen och har hörlurar samtidigt så jag ser inte att dom tagit bort Aux som något stort problem...Nya 7an har kommit. Får samma känsla som när 6an kom. Gick över till Sony, ca 2 mån, sen blev det en 6a ändå. Hörlurarna framförallt, otäckt med förändring....
Jag laddar aldrig telefonen och har hörlurar samtidigt så jag ser inte att dom tagit bort Aux som något stort problem...
Själv försöker jag välja mellan 7 eller 7+, svåra val
Tror den kommer bli ordentligt repig med tiden, Apple skriver själva om att man ska undvika den om man är känsligKöra en gagatsvart? Vad tror ni om repkänslighet?
Det blir nog en mattsvart, men kan tänka mig att gagatsvart är riktigt läcker irl!Tror den kommer bli ordentligt repig med tiden, Apple skriver själva om att man ska undvika den om man är känslig
Efter att ha noterat att lurarna kan användas med enheter som inte har något W1-chip, exempelvis iPads och Mac:ar, läste jag på mer. Det verkar som om överföringen ändå går över BT, men med ny mjukvara ovanpå. Jag hoppas verkligen det räcker för att lösa alla problem med BT.Håller med om att priset på lurarna är väl saftigt, jag vill nog se några recensioner innan jag köper dem, men jag är riktigt nöjd med att ryktena att de inte skulle vara Bluetooth-baserade stämde.
Är det inte mer sannolikt med bara en 7S nästa år?Min böjda 6+ får leva vidare ett år till. Väntas ju större uppdateringar 2017.
Ryktet säger att nya skärm som täcker hela framsidan kommer nästa år.Är det inte mer sannolikt med bara en 7S nästa år?
10-årsjubileum för iPhone nästa år, så kan mycket väl komma något mer spektakulärt. Har själv en 6S vars bindningstid löper ut nästa höst, så blir nog den eventuella 10-årsjubiléraren eller 7S eller vad det nu kan tänkas vara för nåt som kommer då för min del.Är det inte mer sannolikt med bara en 7S nästa år?
Har väl ryktats om det fler år...Ryktet säger att nya skärm som täcker hela framsidan kommer nästa år.
Nej, alla någorlunda trovärdiga rykten har gällt 2017.Har väl ryktats om det fler år...
Kan nästan garantera dig att det kommer en med heltäckande skärm med lite böj på kanterna likt samsung edge, samt förmodligen en avsaknad av hemknapp, endast någon form av force touch-yta.Har väl ryktats om det fler år...
Bra med tjänstetelefon så man inte behöver bry sig så mycket vad man har innan, jag byter alltid när ny modell kommer
Såg nu även att gagatsvart endast kommer i 128 och 256GB. De andra färgerna finns i 32,128,256. Lite skumt att de tagit bort 64GB kändes som en lagom size.
32GB är ju för lite iaf. Kommer nog gå på en gagatsvart.