• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Tappade min 6 plus i toaletten för ett tag sedan, den stendog! Har kört vanliga 6an sen dess och är riktigt nöjd :)

Sämsta telefonen jag har haft. Halkig, för stor och allmänt mähäig.

Har en ip5s som är bra nå jävulst istället.

Någon som vill köpa en ip6 svart i nyskick? Garanti kvar, har bara legat hemma på skrivbordet. 16gb

5000:-

PM:a!

Edit:
Har garanterat inte haft några appar eller annat installerat å den då jag knappt vet vad en app är. :D

Nya 7an har kommit. Får samma känsla som när 6an kom. Gick över till Sony, ca 2 mån, sen blev det en 6a ändå. Hörlurarna framförallt, otäckt med förändring....

Nya 7an har kommit. Får samma känsla som när 6an kom. Gick över till Sony, ca 2 mån, sen blev det en 6a ändå. Hörlurarna framförallt, otäckt med förändring....
Jag laddar aldrig telefonen och har hörlurar samtidigt så jag ser inte att dom tagit bort Aux som något stort problem...

Själv försöker jag välja mellan 7 eller 7+, svåra val

Skönt med lite ny teknik, tror det kommer bli riktigt bra med dom nya hörlurar. Blir absolut att ställa sig i kö för en sådan, såklart blir det en 7`a

Måste se hur det är tänkt med hörlurarna irl. Kommer ju slarvas bort om det bara är två små taxi-snäckor.

Nej, jag är väldigt nöjd med min iPhone 6s. Skulle den ge upp hade jag lagt vantarna på iPhone SE. Bara den grejen med hörlursuttaget gör att jag inte skulle köpa den.

Kommer att bli mattsvart 7:a för mig. Jag hade jättegärna haft dubbelkameran, men jag tycker att telefonen är för stor som det är, SE:n är egentligen rätt storlek för mig. Jag hoppas verkligen att 7S släpps i tre storlekar, istället för att den lilla modellen ska halka efter som ett budgetval.

Avsaknad av hörlursuttag stör mig inte, tycker det är helt rätt väg att gå. Jag hoppas bara TriggerTrap funkar med adaptern.

Håller med om att priset på lurarna är väl saftigt, jag vill nog se några recensioner innan jag köper dem, men jag är riktigt nöjd med att ryktena att de inte skulle vara Bluetooth-baserade stämde.

Håller med om att priset på lurarna är väl saftigt, jag vill nog se några recensioner innan jag köper dem, men jag är riktigt nöjd med att ryktena att de inte skulle vara Bluetooth-baserade stämde.
Efter att ha noterat att lurarna kan användas med enheter som inte har något W1-chip, exempelvis iPads och Mac:ar, läste jag på mer. Det verkar som om överföringen ändå går över BT, men med ny mjukvara ovanpå. Jag hoppas verkligen det räcker för att lösa alla problem med BT.

Är det inte mer sannolikt med bara en 7S nästa år?
10-årsjubileum för iPhone nästa år, så kan mycket väl komma något mer spektakulärt. Har själv en 6S vars bindningstid löper ut nästa höst, så blir nog den eventuella 10-årsjubiléraren eller 7S eller vad det nu kan tänkas vara för nåt som kommer då för min del. :D

Bra med tjänstetelefon så man inte behöver bry sig så mycket vad man har innan, jag byter alltid när ny modell kommer :D

Såg nu även att gagatsvart endast kommer i 128 och 256GB. De andra färgerna finns i 32,128,256. Lite skumt att de tagit bort 64GB kändes som en lagom size.
32GB är ju för lite iaf. Kommer nog gå på en gagatsvart.

Bra med tjänstetelefon så man inte behöver bry sig så mycket vad man har innan, jag byter alltid när ny modell kommer :D

Såg nu även att gagatsvart endast kommer i 128 och 256GB. De andra färgerna finns i 32,128,256. Lite skumt att de tagit bort 64GB kändes som en lagom size.
32GB är ju för lite iaf. Kommer nog gå på en gagatsvart.

Tror jag har 16 på min iPhone 6. Måste rensa och ta bort och ta tillbaka appar hela tiden när dom blir för stora. Typ Spotify.

Brukar ligga på låset och köpa ny lur varje år. Brukar i efterhand tycka att bara processor var anledning nog att uppgradera. Imorgon får det bli en mattsvart 128, en guldig 32 och en Watch series 2 i rostfritt stål med milanesisk loop.

Såg inte presentationen igår, men någon kanske kan enkelt förklara för mig va man ska med 2 kameror till som 7 plus har? Så slipper jag googla ;)

Tillbaka
Topp