Latmask! Skillnaden ligger i att den har 2X optiskt zoom.Såg inte presentationen igår, men någon kanske kan enkelt förklara för mig va man ska med 2 kameror till som 7 plus har? Så slipper jag googla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Latmask! Skillnaden ligger i att den har 2X optiskt zoom.Såg inte presentationen igår, men någon kanske kan enkelt förklara för mig va man ska med 2 kameror till som 7 plus har? Så slipper jag googla
Latmask! Skillnaden ligger i att den har 2X optiskt zoom.
Vart har du beställt den? Förköp startar 09.01 9/9...Går fan på det typ varje gång..
Mattsvart sjua beställd, ska bli kul att se om leveranserna flyter smidigt den här gången.
Vart har du beställt den? Förköp startar 09.01 9/9...
Fyfan, hoppas det löser sig!Tele2 har fortfarande inte lyckats genomföra mitt köp efter 1h och 15 min. Suttit i telefonkö i 45 min i väntan på assistans. Irriterande
Fick samma! Skulle tagit större, men samtidigt ska vi vara glada för det lilla (1500:--ish)
Tack Telia, skulle tagit 128GB
Tror jag också fick detta, fick en 128g 7+ för 7500 vilket känns billigt..
Tack Telia, skulle tagit 128GB
Brukar väl släppas kl 19 svensk tid?Någon som fått igång iOS 10 som ska släppas idag??
Porr! Sjukt mycket porr!!!Ni som kör 256gb, vad gör ni med luren?! Jag har inte fyllt min 16gb på 2 år, och även om jag skulle kunna ha mer oöverflyttade bilder på den förstår jag inte vad ni fyller ut den med
Brukar väl släppas kl 19 svensk tid?