• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Latmask! ;) Skillnaden ligger i att den har 2X optiskt zoom.

Kände de efter ja skrev så gick in och kollade ;) verkar häftigt! Tyvärr är 7 plus gränsen på för stor för min del. Men inte omöjligt att man byter från sin 6s till 7. Gillade den blanka svarta, men tror den ser rätt grisig ut efter man hållt i den.

Beställde en iP7 32GB mattsvart, byter ut min 6S. Går från 64 till 32GB men använder inte i närheten allt. Tyckte 128GB kändes i överkant..
Får hämta den på Fredag och Lördag nästa vecka innan reservationen löper ut.

Stod i kö hos telia men när jag hade fyllt i allt så var den jag ville ha slutsåld.... Får beställa hem den istället och vänta en extra vecka.

Gagatsvart IP7 128GB. Med tanke på hur min nuvarande Iphone ser ut så lär inte denna Gagatsvarta klara sig speciellt länge :blackeye:

Bokade en mattsvart 32GB. Går från iPhone 6S 64GB. 32 bör räcka då jag inte använder allt idag. Men sniket av Apple att inte starta på 64GB.

160909-iPhone.jpg

Blir en gagatsvart plus 128gb. Står att den levereras i november på Apple.se. Tror att jag gör som varje gång och går ut på stan och letar tills jag hittar.

Leverans 16/9 när jag påbörjade beställningen. När ordern var mottagen vad leveransdatum plötsligt november :mad:

Avbeställer! :)

Då jag vet att forumet har ett gediget intresse av vad jag beställt får jag härmed meddela min ändring. Det blev en gagatasvart 128 och en svart 128 samt en klocka som tidigare nämnt. Hoppas nu att skiten kommer nästa fredag men skulle den inte göra det så överlever jag nog trots allt. :)

Beställt 256gb 7a svart. Fick bekräftat att den ska komma på fredag :) väldigt bra för min 6s håller på att totalt ge upp !

Någon som fått igång iOS 10 som ska släppas idag??

Ni som kör 256gb, vad gör ni med luren?! Jag har inte fyllt min 16gb på 2 år, och även om jag skulle kunna ha mer oöverflyttade bilder på den förstår jag inte vad ni fyller ut den med :eek:

Tillbaka
Topp