• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Inte speciellt revolutionerande uppdatering, om man har 6an iaf. 7an har säkert fler coola grejer. Apparna rör sig ej tillfredsställande när man öppnar/stänger dom. I övrigt små detaljer som är nytt.

Haft uppdateringen ett tag nu och är riktigt besviken. Tycker att det är alldeles för rörigt och inte alls lika minimalistiskt som tidigare varit. Förmodligen vanesak men just nu, blä.

Ni som kör 256gb, vad gör ni med luren?! Jag har inte fyllt min 16gb på 2 år, och även om jag skulle kunna ha mer oöverflyttade bilder på den förstår jag inte vad ni fyller ut den med :eek:

Hade överlevt med 128 men 256 fanns på mindre avstånd för hämtning. Nerladdad musik i hög kvalité och en massa bilder gör att min 64gb som jag har nu alltid är på gränsen. Med 7 kan man dessutom fota i RAW format med tredjeparts kameraprogram så det lär äta ännu mer plats.

Har fått in iOS 10 nu, och min känsla är att min telefon har blivit snabbare ? Öppna och stänga appar osv, allt går mycke fortare.

Silvrig 7a anländer på fredag enligt orderstatusen, sjukt att priserna gått upp så mycket på en ny iPhone, 7500sek :confused:
Edit: Jämför med när iPhone 6 kom ut, minns ej vad 6s låg på.

Inloggningen från låst skärm är inte lika smidig. Touch/lösen + tryck. Bättre förut med bara touch eller lösen. Men man vänjer sig väl.

uppdateringen gjorde 6s snabb som satan, tycker iOS 10 är ett verkligt lyft faktiskt, än har ingenting krånglat för mig, men just det där med wifi problem verkar vara rätt vanligt efter en så pass stor uppdatering och jag tror de brukar skicka ut en mindre som fixar sånt efter ett par dagar

Nya inlogget är riktigt efterblivet utan 3D touch. Usch.

Tror det går att ändra tillbaka till gamla sättet i inställningar.

IMG_3944.PNG

Uppdaterade till iOS10 i går och hade inga problem :)

Gillar de nya möjligheterna att rita bilder mm i meddelanden och att man kan väcka telefonen bara genom att ta upp den.

Någon som har beställt från Tele2 och fått någon form av leveransstatus? Ordern är inte uppdaterad sedan 9/9... var ändå riktigt snabb in och beställa.

Någon som har beställt från Tele2 och fått någon form av leveransstatus? Ordern är inte uppdaterad sedan 9/9... var ändå riktigt snabb in och beställa.
Jag har! Det kommer uppdateras tidigast kring midnatt, men om man har "beräknad leveranstid ca 1 vecka" ska man få den imorrn enligt kundtjänst jag snackade med igår :)

Jag har! Det kommer uppdateras tidigast kring midnatt, men om man har "beräknad leveranstid ca 1 vecka" ska man få den imorrn enligt kundtjänst jag snackade med igår :)
Skönt att höra! Yes det stod i orderbekräftelsen. Hade nästan börjat skriva på ett arg mail till tele2 om att man ska hålla sina löften osv... ;)

Skönt att höra! Yes det stod i orderbekräftelsen. Hade nästan börjat skriva på ett arg mail till tele2 om att man ska hålla sina löften osv... ;)
Haha de var vana vid att folk frågade och de sa att de inte skulle våga skriva "ca en vecka" om de verkligen inte trodde att man skulle få den imorrn :D men kring midnatt ska vi nog få en uppdatering

Tillbaka
Topp