• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Haha de var vana vid att folk frågade och de sa att de inte skulle våga skriva "ca en vecka" om de verkligen inte trodde att man skulle få den imorrn :D men kring midnatt ska vi nog få en uppdatering
Håller tummarna! Läste idag att Apple inte kunnat leverera mot efterfrågan och inte kommer ha 7+ i butik imorgon, gjorde en inte lugnare :D

Fick en orderbekräftelse när försäljningen drog igång, sedan dess har jag inte hört ett knyst. Telenor ska höra av sig när den skickas, så räknar inte med att få någon imorgon.

IMG_2574.JPG

Då kör vi, jobbigaste med allt är nästan att kränga 6S på blocket efter bytet :)

Jävlar va jag är sur på Telia nu! På både mail och sms har jag fått leveransbekräftelse till idag, och när jag väl åkt de fem milen till butiken för att hämta lurjäveln så säger de snorkigt att "den kommer inte förrän den 20:e"... :mad:

Jävlar va jag är sur på Telia nu! På både mail och sms har jag fått leveransbekräftelse till idag, och när jag väl åkt de fem milen till butiken för att hämta lurjäveln så säger de snorkigt att "den kommer inte förrän den 20:e"... :mad:
Jag håller på att försöka kontakta Tele2 nu då jag misstänker något liknande.. Dåligt att de inte uppdaterar

Min kommer inte förrän i oktober och för en gångs skull känner jag mig lugn med det :)

Nötterna på Apple har dock skickat det nya fodralet till 7:an, vad jag nu ska med det till :rolleyes:

Tillbaka
Topp