• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Så surt. Inte för att jag prompt ska ha luren dagen den släpps, men nu hade jag kompat på jobbet, åkt fem mil enkel resa bara för att bli illa bemött. Sånt stör mig!
Riktigt intetsägande kundtjänstsupplevelse, ickesvar och mer eller mindre "vi vet inget innan du får en avi"
Woho! Dra åt helvete!

IMG_4644.PNG
Går och väntar på den där nu, jävla idioter som ger en felaktiga beräknade leveransdatum :(

Riktigt intetsägande kundtjänstsupplevelse, ickesvar och mer eller mindre "vi vet inget innan du får en avi"

Går och väntar på den där nu, jävla idioter som ger en felaktiga beräknade leveransdatum :(
Riktigt dåligt ge tomma löften om att "få din iphone först" utan att ha leverans säkrad. De lär drunkna i arga mail och samtal idag. Rätt åt dem

Jag har fått min nu iaf, inte hunnit känna så mycket på den men tycker den känns ungefär som den gamla fast en annan hemknapp :) men mattsvart va snyggt så de jag nöjd med :)

Jaså? hm då borde du ju få din idag, 256gb, när jag beställde stod de att den skulle komma idag, stod de inget när du beställde din ?

Vi åker på kuken för att vi beställde 32GB... Får också min nästa vecka, känns jättebra att man hängde på låset och kämpade för att beställa en så snabbt som möjligt :rolleyes:
Haha känns så.. Leveranstiden om man lägger en beställning nu ligger i alla falll på 49 dagar, alltid något :'(

Smidigt släpp med en kundnöjdhet på närmare 100 %
/s
Att det är sånt jäkla sug efter deras produkter gör att de kan skita i det mesta som heter kundvård.
Har man köpt varenda ny iPhone från Apple själva sen 3:an borde man ha någon typ av förtur och slippa hänga på låset.
Funderar på att dra ett mail till Tim och be om en förklaring! :cool:

Att det är sånt jäkla sug efter deras produkter gör att de kan skita i det mesta som heter kundvård.
Har man köpt varenda ny iPhone från Apple själva sen 3:an borde man ha någon typ av förtur och slippa hänga på låset.
Funderar på att dra ett mail till Tim och be om en förklaring! :cool:
Telia och någon annan operatör kompenserar de som fått en försenad beställning. Tyst som graven från Tele2 om något liknande, men vad kan man förvänta sig av ett företag som kör ett svart får som maskot

Fick mess igår om att min 256GB var på väg så borde väl ligga nåt brev i lådan i eftermiddag! Ska bli skönt med tanke på statusen på min 5S just nu..

Vart i kontakt med tele2 nyss. Kass kundservice men kompensation återkommer dom med först när de vet exakt hur länge telefonen är försenad. De hade heller ingen information vilka modeller förseningen gäller och vägrade ta reda på det medo_O

Tillbaka
Topp