• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

190916-Phone.jpg

Finns det någon chans att få tag i en 7:a genom att bara knalla in i någon butik idag? Min telefon håller på att balla ur fullständigt men känns trist att köpa en 6:a.

Jag gick från 6s till 7, hade plus tidigare men tyckte den kändes stor.

Nu går jag i tankarna, skulle jag tagit 7 plus istället för vanliga ? För och nackdelar med storleken ? Har glömt lite hur de va !

Jag gick från 6s till 7, hade plus tidigare men tyckte den kändes stor.

Nu går jag i tankarna, skulle jag tagit 7 plus istället för vanliga ? För och nackdelar med storleken ? Har glömt lite hur de va !
Plus med Plus: Bättre kamera med optisk zoom, bättre prestanda (mer ram-minne, bör kännas liiite snabbare vid multitasking), större (duh!), bättre batteritid
Minus med Plus: Större.. :woot:

Lyckades få tag på en vanlig 7a imorse, silvrig 128gb. Mycket nöjd, tror inte att alla andra var det som inte fick någon.
Som någon nämnde tidigare hemknappen är lite ovan men tycker att det är jobbigare att inte swipa för att öppna telefonen.

Tillbaka
Topp