Jasså trodde det kom för att de var försenadeDet får alla oavsett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jasså trodde det kom för att de var försenadeDet får alla oavsett!
Tveksamt. Men värt ett försök.Finns det någon chans att få tag i en 7:a genom att bara knalla in i någon butik idag? Min telefon håller på att balla ur fullständigt men känns trist att köpa en 6:a.
Jag jobbar brevid Applebutiken i Täby! Jag kan kollaFinns det någon chans att få tag i en 7:a genom att bara knalla in i någon butik idag? Min telefon håller på att balla ur fullständigt men känns trist att köpa en 6:a.
Väldigt vänligt men jag befinner mig i GöteborgJag jobbar brevid Applebutiken i Täby! Jag kan kolla![]()
Aha...dem hade Guld och Silver 128GB kvar iaf.Väldigt vänligt men jag befinner mig i Göteborg.
Väldigt vänligt men jag befinner mig i Göteborg.
Vilka butiker?Fanns en hel del vanliga sjuor ute vid lunch. Hittade alla färger och storlekar utom gagatsvart och inga plus.
Vilka butiker?
Kan bero på att den inte är mekanisk längre![]()
Det var ju typiskt. Jag som vill ha en 7+.Fanns en hel del vanliga sjuor ute vid lunch. Hittade alla färger och storlekar utom gagatsvart och inga plus.
Påminner mig om när jag beställde säng, fick ben men ingen säng hahahaJAAAAAAA!!!!
![]()
Nu ska jag bara vänta två veckor på en telefon...![]()
Ska me skaffa en 7:a , har varit lite lat bara. Dom är ju slut så jag lär få vänta dock. Men jag lär tycka samma som dig i början att det inte är en "vanlig" knappJo, jag känner till det. Har forcetouch på Mac laptopen så jag hade koll. Tror man vänjer sig fort.
Plus med Plus: Bättre kamera med optisk zoom, bättre prestanda (mer ram-minne, bör kännas liiite snabbare vid multitasking), större (duh!), bättre batteritidJag gick från 6s till 7, hade plus tidigare men tyckte den kändes stor.
Nu går jag i tankarna, skulle jag tagit 7 plus istället för vanliga ? För och nackdelar med storleken ? Har glömt lite hur de va !
Som någon nämnde tidigare hemknappen är lite ovan men tycker att det är jobbigare att inte swipa för att öppna telefonen.
Det går att ändra tillbaka till det gamla beteendet i inställningarna.
Den nya hemknappen passar mig utmärkt, önskar bara det gick att stänga av klicket helt.
Väcka den fungerar inte för mig på 6an :/ men packar upp min 7a idagUppdaterade till iOS10 i går och hade inga problem
Gillar de nya möjligheterna att rita bilder mm i meddelanden och att man kan väcka telefonen bara genom att ta upp den.
Just det! Glömde fråga om det när jag hämta ut liten igår.. hur ser man om man fått det? Kan man se det om man loggar in på typ "mina sidor"?Telia skulle väl skicka med 100 GB surf, kolla deras hemsida!