Jag kör tele2 så jag vet inte, snacka med kundtjänst så löser det sig nog snabbtJust det! Glömde fråga om det när jag hämta ut liten igår.. hur ser man om man fått det? Kan man se det om man loggar in på typ "mina sidor"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör tele2 så jag vet inte, snacka med kundtjänst så löser det sig nog snabbtJust det! Glömde fråga om det när jag hämta ut liten igår.. hur ser man om man fått det? Kan man se det om man loggar in på typ "mina sidor"?
Konstigt. Jag har en 6S Plus.Väcka den fungerar inte för mig på 6an :/ men packar upp min 7a idag
Den strömsnåla kretsen som lyssnar åt Siri och håller koll på rörelse infördes först på 6S.Väcka den fungerar inte för mig på 6an :/ men packar upp min 7a idag
Den strömsnåla kretsen som lyssnar åt Siri och håller koll på rörelse infördes först på 6S.
Får se om jag får min imorgon(vilket jag inte tror). ÅterkommerNågon som fått tag på en sjua i jet black?
Kände på den på Apple Store, är den orörd är den grym, lite pill (vilket kommer att hända så fort du tar upp den) så ser den bara äcklig utNågon som fått tag på en sjua i jet black?
Kapacitans, precis som skärmen. Prova att klicka med tyg emellan, går inte. Det du känner är den nya vibratormotorn, som alltså egentligen mekaniskt inte har något alls med knappen att göra.Hur fanken funkar hemknappen?
Kapacitans, precis som skärmen. Prova att klicka med tyg emellan, går inte. Det du känner är den nya vibratormotorn, som alltså egentligen mekaniskt inte har något alls med knappen att göra.
Kapacitans, precis som skärmen. Prova att klicka med tyg emellan, går inte. Det du känner är den nya vibratormotorn, som alltså egentligen mekaniskt inte har något alls med knappen att göra.
HahahaHögtalarna????
Högtalarna????
Är väl inga problem om du använder adaptern som följer med?Har en gammal bil utan blåtand så AUX-uttag är heligt för mig!
Hur kopplas den in? I laddningsuttaget eller?Är väl inga problem om du använder adaptern som följer med?
Ja, det är den ena porten som finns.Hur kopplas den in? I laddningsuttaget eller?
Fan vad surt!Fick precis sms från Telia att de skjutit på min leverans ytterligare Nu beräknas den komma 3e okt...
Japp, men det finns massvis med lösningar för att ladda samtidigt.Hur kopplas den in? I laddningsuttaget eller?
Telefonjäveln är ju slut ÖVERALLT...
Inte av intresse. Men är medveten om att de finns där.Finns en hel del på blocket kolla om du hittar nåt där.
Kommer nog ta ett litet tag innan iphone 7 kommer finnas som lagervara i butikerna. Så om du inte har en beställd, har kontakter eller kan tänka dig köpa en i andrahand får du nog dessvärre vänta.Inte av intresse. Men är medveten om att de finns där.
Fick min via Telenor i fredags morse, de är fan bra service!Telefonjäveln är ju slut ÖVERALLT...