• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Någon mer som noterat att det inte går att höja ringsignalsvolymen efter uppdateringen? Oavsett i vilken meny man står så är det bara "vanliga" volymen som ändras. Flickar man på ljud på/av-knappen så ser man ändå sin ringsignalsvolym men jag lyckas inte ändra den.
Du har säkert redan kollat så att justeringen av ringvolymen inte är avstängd under "Inställningar -> Ljud och haptik"?
När jag aktiverar det kan jag ändra ringsignalen med knapparna på sidan när jag är på startsidan.

Du har säkert redan kollat så att justeringen av ringvolymen inte är avstängd under "Inställningar -> Ljud och haptik"?
När jag aktiverar det kan jag ändra ringsignalen med knapparna på sidan när jag är på startsidan.

Se på f-n så lätt det var då. Har alltid haft det aktiverat tidigare så jag visste inte ens att det var valbart. iOS 11 måste ha det avstängt som standard. Tack för hjälpen :)

Hämtade en 8 idag på digital inn i Linköping, en 64 gb, tror att det fanns fler, jag hade inte förbokat utan chansade, det verkar inte vara samma hysteri i år mot tidigare år , kanske beror på att många väntar på x

Hämtade en 8 idag på digital inn i Linköping, en 64 gb, tror att det fanns fler, jag hade inte förbokat utan chansade, det verkar inte vara samma hysteri i år mot tidigare år , kanske beror på att många väntar på x
Snackade precis i chatten på macforum, alla 8 plus är slut nu , Lagerstaus rött...dom tog slut snabbare än väntat. Nästa leverans kommer med lite tur under nästan vecka. Men dom har förmodligen ett större lager av icke plus modellen kan jag tänka

Snackade precis i chatten på macforum, alla 8 plus är slut nu , Lagerstaus rött...dom tog slut snabbare än väntat. Nästa leverans kommer med lite tur under nästan vecka. Men dom har förmodligen ett större lager av icke plus modellen kan jag tänka

Jag hade förhandsbokat en grå 8 på apple.se men UPS lyckades inte landa i Malmö i morse på grund av dimma. Därav befinner sig min telefon i Finland. Perkele! Dock så gick jag förbi Macforum som hade en silverfärgad 8 inne och en sådan fick det bli i väntan på UPS. :D

Jag hade förhandsbokat en grå 8 på apple.se men UPS lyckades inte landa i Malmö i morse på grund av dimma. Därav befinner sig min telefon i Finland. Perkele! Dock så gick jag förbi Macforum som hade en silverfärgad 8 inne och en sådan fick det bli i väntan på UPS. :D
Snyggt ! Känns som att chansen att få min innan helgen är rätt liten ..

Fy fan va orättvist!!! :rage:

Edit:
Fick tag i en Silver jag med via Mstore Sickla som jag precis avbokade. Är ni sugna så ring, de var oerhört tillmötesgående. Jag vill verkligen haha en svart så jag får tyvärr vänta. Och sen lär det bli en X när de väl kommer.. Blir dyrt det här för jobbet så det är tur jag har tid att hitta bra sätt att gömma kostnaden i budgeten. :D

Senast ändrad:
Hämtade ut 8an igår.

Jämfört med 7an så är skärmen bättre, ljudet betydligt bättre och baksidan snyggare (men det syns ju inte i skal ändå).

Så ja ...
Nu bär de av :p
9687DE98-239E-4156-893D-AF9C60484B98.jpeg

Blir nog att köpa en Iphone 8. Har en 6:a nu och känner att den är väldigt seg och batteriet är värdelöst. 8+ tycker jag är för stor och Iphone X blir för dyr tycker jag. Lite skeptiskt till hela FaceID. Frågan är bara om jag ska beställa en Iphone 8 svart eller vit.

Tillbaka
Topp