JohnDoe
Guld
För att? Tycker det är ganska tydligt nu på iOS 11. Eller förespråkar du ännu längre väntetid?Den teorin stämmer verkligen inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att? Tycker det är ganska tydligt nu på iOS 11. Eller förespråkar du ännu längre väntetid?Den teorin stämmer verkligen inte
Så jag skulle inte uppdatera till 11.02 för att få bort ”crackle” buggen. Utan stå ut med den skiten tills 11.1 kommer ?För att? Tycker det är ganska tydligt nu på iOS 11. Eller förespråkar du ännu längre väntetid?
Nä inte uppgradera till 11 alls utan stanna på 10anSå jag skulle inte uppdatera till 11.02 för att få bort ”crackle” buggen. Utan stå ut med den skiten tills 11.1 kommer ?
Nä inte uppgradera till 11 alls utan stanna på 10an
Tror du att det är lätt att stanna på 10 när telefonen kommer levererad med 11 ?
Ajdå, då förstår jag. Gratulerar till en ny telefon iaf.Tror du att det är lätt att stanna på 10 när telefonen kommer levererad med 11 ?
Ajdå, då förstår jag. Gratulerar till en ny telefon iaf.
Nä det låter jag bli. Missade att du köpt en ny med "11 på köpet". Siktar själv på en X som ersättare till min 7+. Fundrar dock på att vänta lite och inte hänga på låset när de släpps. Verkar vara kvalitetsproblem med dem. Är inte helt nöjd med min 7+ som är rätt långsam i kameran. Klart långsammare än min 6s+. Säkert ett måndagsex.Viss
Tackar
Visserligen kan man backa OS , jailbreaka etc.
Men det är inget som vanliga Svenssons pysslar med
Vad har du läst om kvalitetsproblem? Är så trött på min SE från jobbet så tänkte panga en X privat när den släpps.Nä det låter jag bli. Missade att du köpt en ny med "11 på köpet". Siktar själv på en X som ersättare till min 7+. Fundrar dock på att vänta lite och inte hänga på låset när de släpps. Verkar vara kvalitetsproblem med dem. Är inte helt nöjd med min 7+ som är rätt långsam i kameran. Klart långsammare än min 6s+. Säkert ett måndagsex.
De hade problem med ir sensorerna till ansiktsigenkänningen skrevs det om på en del mac siter. Ev blir den försenadVad har du läst om kvalitetsproblem? Är så trött på min SE från jobbet så tänkte panga en X privat när den släpps.
God dammit! Lär bli pang ändåDe hade problem med ir sensorerna till ansiktsigenkänningen skrevs det om på en del mac siter. Ev blir den försenad
Ja, stänger man av bt via control center så stängs den enbart av tillfälligt (likadant gäller för wifi), för att stänga av de båda funktionerna helt måste man gå in på repsektive inställningbluetooth slår på sig själv. Är det kopplat till os-uppdateringen? Nån som har koll?
Jag blev förvånad här om dagen när jag satte mig i bilen och mobilen kopplade upp sig. Var helt säker på att BT var avstängt men började också fundera på om det ändrats i och med iOS11. Ska testa nu på morgonen.bluetooth slår på sig själv. Är det kopplat till os-uppdateringen? Nån som har koll?
Så har det varit länge. Tror @zeke_varg menar att BT som stängts av via CC hoppar igång igen utan att man själv gjort ändringen.Ja, stänger man av bt via control center så stängs den enbart av tillfälligt (likadant gäller för wifi), för att stänga av de båda funktionerna helt måste man gå in på repsektive inställning
Det är det jag menar, kanske formulerade mig lite fel men ja i och med IOS 11 så hoppar bt/wifi igång av sig själv trots att man stängt av den via cc om den har en enhet eller hotspot att koppla upp sig emotSå har det varit länge. Tror @zeke_varg menar att BT som stängts av via CC hoppar igång igen utan att man själv gjort ändringen.
Okej! Då var det jag som missförstod dig liteDet är det jag menar, kanske formulerade mig lite fel men ja i och med IOS 11 så hoppar bt/wifi igång av sig själv trots att man stängt av den via cc om den har en enhet eller hotspot att koppla upp sig emot
Man stänger inte av vare sig wi-fi eller bt i cc utan man kopplar bara bort det nät/ enheter man är ansluten till.Så har det varit länge. Tror @zeke_varg menar att BT som stängts av via CC hoppar igång igen utan att man själv gjort ändringen.
Blir en X för mig.
Lyckades hamna på en förbeställningslista, slipper sitta och tävla mot alla andra snabbklickare den 27e.
X såklart, 8:an är ju det tråkigaste dom släppt på länge. Ser ut som samma telefon som kom för 3 år sen på framsidan.Sjukt kluven. Har en sjua som glaset gick på i förra veckan. Ska jag ha en 8 eller en X?
Synd att den är så in i helvete dyr bara...X såklart, 8:an är ju det tråkigaste dom släppt på länge. Ser ut som samma telefon som kom för 3 år sen på framsidan.
Du kan få köpa min 8 när jag byter till X!Synd att den är så in i helvete dyr bara...
Haha! Tar den via jobb och bruttolönsavdrag. Drygt 700:- DK i månaden i ett år innan skatt för 256gb. Not to shabby.Du kan få köpa min 8 när jag byter till X!
Mitt jobb ser det som ett arbetsredskap...Haha! Tar den via jobb och bruttolönsavdrag. Drygt 700:- DK i månaden i ett år innan skatt för 256gb. Not to shabby.
Tänkte springa bort på lunchen och testa apple-pay! Kul att det äntligen har kommit till Sverige!Någon som hunnit testa Apple-pay än?