• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Fan la nog min beställning lite sent idag.
Leveransstatus runt 5-6 veckor på min X 256.

Hade man varit mer på alerten hade man kanske fått den i slutet på nästa vecka :arghh:

171103-iPhone.jpg

Grymt nöjd med min, 256gb silver. Hade leverans 13-20 november av Apple men lyckades boka den på ett Elgiganten 5 mil bort imorse. Bara att springa till bilen och gasa dit :D

564C323C-4063-482F-A490-07035FBA3075.jpeg
DD81242D-E841-435B-93F5-55FC2122BF9B.jpeg

Apple-butiken här hemma fick endast in ett fåtal enheter, så även om jag var snabb med att förboka fick jag ingen.
Däremot hade Elgiganten i närheten av jobbet en Svart 256GB, av 5st levererade kvar. Så knep den, även om jag hade bokat en 64GB egentligen.
EAF85F07-D33D-4540-BEDA-C976B431B0F3.jpeg

Tycker än så länge att den är riktigt vass faktiskt! Har ännu bara hunnit installera den och återställa från föregående telefon osv samt loggat in på alla appar men verkar väldigt lovande! / Mvh 256 GB Spacegrey

MYCKET!

EDIT: Bor ihop med 2 kompisar (är student) och har provat lite med deras ansikten för att kolla och den är verkligen toksäker, säger direkt "FACE-Id kräver lösenkod" på dem, och än så länge 10/10 på mig.
Och mupparna på Bank ID måste utreda om det är lika säkert som Touch ID :banghead:

Tillbaka
Topp