David
Bödeln
Leverans på fredag, silver 256 GB.Någon som hunnit haffa iPhone X?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Leverans på fredag, silver 256 GB.Någon som hunnit haffa iPhone X?
Snyggt! Återkom med omdöme när du fått denLeverans på fredag, silver 256 GB.
Downcast är riktigt trevlig.Sry OT men tar gärna tips på Podcast-app. Blir helt knäpp på Podcaster efter senaste uppdateringen.
Overcast, såklart.Sry OT men tar gärna tips på Podcast-app. Blir helt knäpp på Podcaster efter senaste uppdateringen.
Skall hämta imorgon, den släpps väl imorgon så inge konstigt att ingen fått? :OIngen som fått sin IPhone X än ?
Skall hämta imorgon, den släpps väl imorgon så inge konstigt att ingen fått? :O
Ah förstår Är taggad, har SE för tillfället, den börjar bli riktigt trött.Aha , tyckte någon skrev tidigare i tråden att en skulle hämtas idag / torsdag.
Kan missuppfattat de hela
Segt, därför jag alltid köper hos Apple.Skulle fått min X imorgon enligt telenor men nu helt plötsligt v45-46. Säkert någon telenor-anställd som ska före i kön
Segt, därför jag alltid köper hos Apple.
MYCKET!Face-ID är imponerande!
Och mupparna på Bank ID måste utreda om det är lika säkert som Touch IDMYCKET!
EDIT: Bor ihop med 2 kompisar (är student) och har provat lite med deras ansikten för att kolla och den är verkligen toksäker, säger direkt "FACE-Id kräver lösenkod" på dem, och än så länge 10/10 på mig.
Ja, blev faktiskt chockad när jag skulle aktivera och det stod att telefonen inte har stöd för det.. Unibet har dock löst det redan!Och mupparna på Bank ID måste utreda om det är lika säkert som Touch ID
De har vetat om att det ska komma i mer än en månad men verkar ha brytt sig måttligt.Ja, blev faktiskt chockad när jag skulle aktivera och det stod att telefonen inte har stöd för det.. Unibet har dock löst det redan!
Kanske missuppfattar men kör Face ID på mobilt bankid när jag loggar in på Bank t exOch mupparna på Bank ID måste utreda om det är lika säkert som Touch ID