• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Någon som är kunnig på iOS?
När man tar screenshot så kommer det upp en ruta nere i vänstra hörnet.
Kan man ta bort detta? Jag vill helt enkelt bara att bilden sparas automatiskt till kamerarullen som den gjorde innan.
Den sparas förvisso nu med. Men det kommer upp en ruta som täcker en fjärdedel av skärmen i några sekunder innan.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Någon som är kunnig på iOS?
När man tar screenshot så kommer det upp en ruta nere i vänstra hörnet.
Kan man ta bort detta? Jag vill helt enkelt bara att bilden sparas automatiskt till kamerarullen som den gjorde innan.
Den sparas förvisso nu med. Men det kommer upp en ruta som täcker en fjärdedel av skärmen i några sekunder innan.
Svep bilden åt sidan om du bara vill att den ska sparas.
Klicka på den om du vill skicka den till någon etc.
 

papabear

Panerai
2-Faktor
Rackarns synd att inte fler banker stödjer Apple Pay... man har väntat flera år på Apple nu får man (antagligen) vänta flera år igen på banken...
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Rackarns synd att inte fler banker stödjer Apple Pay... man har väntat flera år på Apple nu får man (antagligen) vänta flera år igen på banken...
Banken får betala en procentbaserad transaktionavgift till Apple så jag förstår om de inte är så sugna.

Har själv ett kontokort med NFC som funkar väldigt smidigt då man slipper slå koden vid mindre belopp.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Jag har bokat X 256 GB, skiljde 70kr/månaden från 64 GB och har alltid haft problem med utrymme, nu med vassare kamera så tänkte jag att det var lika bra! Får sms om ett par dagar med köplats!
 

kalufsen

Panerai
Beställt Rymdgrå X, hämtas i Täby nästa fredag. Kan man lala med telefonen under helgen och lämna tillbaka om man inte får feeling :) De är så smidiga där!
 
Topp