Beech
Basic
Någon som hunnit testa Apple-pay än?
Testade på ICA idag, klockrent än så länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som hunnit testa Apple-pay än?
Testade på ICA idag, klockrent än så länge.
Är kund hos Nordea så vågar inte uttala mig om andra banker.Hur funkar de?
Behöver man fortfarande vara kund hos Nordea
Eller går det även hos andra banker?
Svep bilden åt sidan om du bara vill att den ska sparas.Någon som är kunnig på iOS?
När man tar screenshot så kommer det upp en ruta nere i vänstra hörnet.
Kan man ta bort detta? Jag vill helt enkelt bara att bilden sparas automatiskt till kamerarullen som den gjorde innan.
Den sparas förvisso nu med. Men det kommer upp en ruta som täcker en fjärdedel av skärmen i några sekunder innan.
Banken får betala en procentbaserad transaktionavgift till Apple så jag förstår om de inte är så sugna.Rackarns synd att inte fler banker stödjer Apple Pay... man har väntat flera år på Apple nu får man (antagligen) vänta flera år igen på banken...
Testade det idag på pressbyrån och fungerade riktigt bra. Skönt att ha en sådan smidig betallösning i fickan.Hur funkar de?
Behöver man fortfarande vara kund hos Nordea
Eller går det även hos andra banker?
Vad fick du för planerad leveranstid?Det blev en förbokning av X, 64GB Rymdgrå....
1vecka, leverans planerad nästa vecka.Vad fick du för planerad leveranstid?
Gött!1vecka, leverans planerad nästa vecka.
Edit; Som jag förstod det i alla fall.
Dem kanske menar "inne" som att den är trendigFick sms av telenor att ”iPhone X finns inne” låter ju minst sagt märkligt.
Vilken operatör valde du?Jag har bokat X 256 GB, skiljde 70kr/månaden från 64 GB och har alltid haft problem med utrymme, nu med vassare kamera så tänkte jag att det var lika bra! Får sms om ett par dagar med köplats!
Telenor, 799/mån. Hade kunnat landa på 749 med studentrabatt om jag inte hade varit så ivrig. Vilken valde du?Vilken operatör valde du?
Jag lät faktiskt bli att beställa 10:an. Inväntar plus-modellen som förhoppningsvis kommer mot slutet av 2018. Kör på 8 Plus fram tills dessTelenor, 799/mån. Hade kunnat landa på 749 med studentrabatt om jag inte hade varit så ivrig. Vilken valde du?
Jaha okej! Har själv svårt för plus-varienten, haha..Jag lät faktiskt bli att beställa 10:an. Inväntar plus-modellen som förhoppningsvis kommer mot slutet av 2018. Kör på 8 Plus fram tills dess
Hur mycket surf?Telenor, 799/mån. Hade kunnat landa på 749 med studentrabatt om jag inte hade varit så ivrig. Vilken valde du?
20 GB.Hur mycket surf?
Ingen minns en fegisTänkte beställa en idag men avvaktar nog fram till årsskiftet så man hinner få lite utförliga recensioner.
Äsch min 6s har lite liv kvar. Skönt att bara pröjsa 200kr i månaden nu när den är avbetaldIngen minns en fegis