• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Ni som köpt ip6 eller plus, är det applestore som gäller då, t ex täby, o hur verkar det, sålde de slut allt på en dag eller verkar det vara ett lager på telefoner där?

är löjligt nöjd med min iPhone 6.
Var en sväng på Media Markt idag och klämde på LG, Samsung och vad de nu heter. De är same same but different.
Plottrigt android med tusen funktioner och widgetar man inte vill ha. Plastic fantastic i det yttre.

De har inte iOS, d.v.s. totalt ointressant.

Utan att ha provkört Sunesug eller de andra mobilerna är jag helt övertygad om att iPhone 6 är den bästa luren. Är dock lite skeptiskt till storleken och designen men man kanske vänjer sig.

är löjligt nöjd med min iPhone 6.
Var en sväng på Media Markt idag och klämde på LG, Samsung och vad de nu heter. De är same same but different.
Plottrigt android med tusen funktioner och widgetar man inte vill ha. Plastic fantastic i det yttre.

De har inte iOS, d.v.s. totalt ointressant.
Exactemento :)

Min iphone 6 ligger på flygplatsen 2 km bort, det ska alltid komma en djävla helg i vägen, när ska posten börja arbeta på helgen!?

fö om bendgate så var det alltså 9 rapporterade fall om böjda telefoner till Apple, 9!
Här är en länk där det testas på ett mer vetenskapligt sätt

Och då visade det sig visst att iPhonen är rätt tålig.

Min iphone 6 ligger på flygplatsen 2 km bort, det ska alltid komma en djävla helg i vägen, när ska posten börja arbeta på helgen!?

fö om bendgate så var det alltså 9 rapporterade fall om böjda telefoner till Apple, 9!
Här är en länk där det testas på ett mer vetenskapligt sätt

Och då visade det sig visst att iPhonen är rätt tålig.

Det är blåsigt på toppen. Klart alla vill racka ner på ledaren.

Hämtade ut min 6'a igår, ruggit nöjd hittills!
Skönt att man inte valde plus då den helt klart hade blivit för stor för mig.
Grym lur vilket fall! :happyhappy:

Man blir lika full i skratt varje gång Android anklagas vara plottrigt. Man kan göra Android hur plottrigt eller hur rent man vill utan widgets o.s.v.

Man blir lika full i skratt varje gång Android anklagas vara plottrigt. Man kan göra Android hur plottrigt eller hur rent man vill utan widgets o.s.v.
Det som är det stora problemet med Android. Alldeles för fritt, vilket resulterar i instabilitet i programvaran + att Android versionerna uppdateras titt som tätt, men många användare får inte uppdatera, för att sin typ 1 år gamla mobil är för gammal.
Ägde Android i 3 år sen gick jag över till iOS, halleluja kommer aldrig gå tillbaka.

Det som är det stora problemet med Android. Alldeles för fritt, vilket resulterar i instabilitet i programvaran + att Android versionerna uppdateras titt som tätt, men många användare får inte uppdatera, för att sin typ 1 år gamla mobil är för gammal.
Ägde Android i 3 år sen gick jag över till iOS, halleluja kommer aldrig gå tillbaka.
Budgetmodeller kan jag tänka mig få dåligt med uppdateringar men flaggskeppsmodellerna prioriteras och får uppdateringar kontinuerligt. Android upplever jag inte som ostabilt. Appar kraschade betydligt oftare när jag körde iOS. Jag håller med om att vissa utvecklare som Samsung proppar i för mycket skit som standard som bara slöar ner systemet men Samsung är långt ifrån den bästa Android smartphonetillverkaren.

Tip for free: hämtade ut plusen i fredags, var lite exalterad och relativt nöjd tror jag, rockade den i två dagar sen byte jag idag till 6an och är supernöjd, plusen är för stor för dagligt användande, det ända som var riktigt bra med plusen var batteriet men man laddar ju mobilen varje kväll så känns inte som ett argument vad gäller för och emot vilken modell du velar mellan :)

Min iPod mini har inte heller böjt sig , även ifall den är 10
År gammal och överkörd med bilen en gång, tappat en 10 kilos hantel på den och även klämd i en dörr [emoji2][emoji2][emoji2]

De ni !!!

Mac is da zhit

Jag köpte Plusen. Jäkligt nöjd och den har inte böjt sig trots att den legat i fickan hela helgen när jag suttit ner osv. Fattar inte hur man lyckas med att böja den under vanlig användning och utan att ta i för kung och fosterland.

Det enda störningsmomenten är att vibrationen är allt annat än tyst. Man får många blickar på möten.

Jag köpte Plusen. Jäkligt nöjd och den har inte böjt sig trots att den legat i fickan hela helgen när jag suttit ner osv. Fattar inte hur man lyckas med att böja den under vanlig användning och utan att ta i för kung och fosterland.

Det enda störningsmomenten är att vibrationen är allt annat än tyst. Man får många blickar på möten.

Seriöst hur bekvämt kan de va att sitta på en
iPhone 6 plus över huve taget [emoji2]

Tillbaka
Topp