Gillar kontrasten svart/vitt. Det saknas på den nya.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar kontrasten svart/vitt. Det saknas på den nya.
Ja där ligger nog delar av ”problemet” för mig, att det har blivit en grå klocka mer än en svart och utan brytningen mot vitt. Sen ger länken mig vibbar till min gamla Sinn U50 mer än Top Gun.Gillar kontrasten svart/vitt. Det saknas på den nya.
Kan inte säga att jag har stenkoll på hur nya tappar i värde när man kliver ut ur butiken - men min magkänsla säger att de tappar en hel del.Vilket -% ett-två år senare på nyinköp kan man förvänta sig generellt för IWC?
Kliar lite fingrarna på att låta den här gå vidare till föremån för annan klocka, anar dock att jag kommer ångra mig… Glad lördag!
edit: ser nu att jag måste göra rent länken
![]()
Sweet band där!Någon som testat gummi på en Mark XXX? (Eller har någon snygg bild för inspiration).
Nöjd med mitt canvas men vill variera lite.
![]()
Den är cool den där UTCn!Sweet band där!
Plockade fram denna godingen i veckan![]()
Vart ar canvasbandet fran? Riktigt snyggtSweet band där!
Plockade fram denna godingen i veckan![]()
ABP Concept!Vart ar canvasbandet fran? Riktigt snyggt
Märkligt armband minst sagt...Spanade in denna lilla goding med säreget armband hemma hos en släkting.
Upplys mig gärna
![]()
![]()
Ja det är väldigt skumt!Märkligt armband minst sagt...
Manuell cal.88?
1950-ish?
Hej,Har börjat tittat på en IWC IW326901 TopGun som beater.
Någon i tråden som kan ge lite input? Badar ni med klockan (6ATM) och hur håller sig den svarta coatingen mot repor?
Härligt, vilken kombo!Har skaffat ytterligare en IWC till samlingen! Här har ni en gammal Ingenieur 3361 i titan med kvartsverk. Bildar ett härligt par tillsammans med min Yacht Club II.
![]()
![]()
Enligt IWC själva innebär 6ATM att du kan bada, simma osv.Har börjat tittat på en IWC IW326901 TopGun som beater.
Någon i tråden som kan ge lite input? Badar ni med klockan (6ATM) och hur håller sig den svarta coatingen mot repor?