• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IWC, International Watch Company

En 3727 tillbaka från service! Trevlig modell på 37mm :)
D9C888B7-A05B-4ADC-8DE5-0091CAD60D7B.jpeg
060D3DDE-8A1A-4EAE-8EE9-EA59343D5273.jpeg

Wow, bra fångat, perfekt sliten. Stort grattis 🙌
Tackar !
Hade en version senare av denna tidigare , ref 3504. Den bytte jag bort mot en annan klocka. Ångrade mig som fan.....
Så jag är riktigt glad att jag hittade denna, gillar mer denna fonten i tavlan också. Min gamla hade fonten som bara stod Porsche Design med rak font.
Inte lika snygg enligt mig iaf ;)

Har helt plötsligt både en 39mm spitfire och en mark18… Någon som kan hjälpa till att välja vilken jag ska behålla?

IWC Launches An Individualisation Program To Create Your Own Portugieser Chronograph.

Mycket trevligt koncept, och färgglatt. Skulle vara kul att få prova olika varianter fysiskt sådär. Mörkare grön tavla var nice.

Helt fantastisk klocka, jag har en själv och enda problemet är att det skulle kunna göra mig till owg

Förstår egentligen inte varför det inte är mer snack om den och ett högre pris

Ja, jag tycker den är ruskigt bra! Upplevde den något stor i början men det var mer en vanesak tror jag.

Har kört min en del på gummibandet som jag kan rekommendera starkt!

Längtar till April när man kan bära den igen...🙄

Är det någon här i tråden som har, eller har haft, en IWC 9240 i 18k?

Sprang på modellen av en slump igår. Tycker att den är ruskigt fin men skulle gärna vilja veta lite hur den bärs i förhållande till andra klockor.

Bild för ref.

27289277-nwmbfp9iteoso1mdgud9uk92-ExtraLarge.jpg

Hej, den här var ju trevlig:
09132827-0683-45F0-A52E-0F802E0C74B8.jpeg

Damvariant på strax under 30mm.
Har svårt att hitta uppgifter om quartzverket, brukar det vara mod ETA?
edit: svarar mig mig själv, verkar vara så..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp