Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, bra fångat, perfekt sliten. Stort grattisFirst gen Porsche ocean 2000 med gen 1 länk
iw3500
Tackar !Wow, bra fångat, perfekt sliten. Stort grattis
Bild hjälperHar helt plötsligt både en 39mm spitfire och en mark18… Någon som kan hjälpa till att välja vilken jag ska behålla?
Idag har min första IWC landat En 3239, en av dom första klockorna jag sneglade på i klockintressets linda. Känns kul att äntligen få testa den.
Mycket trevligt koncept, och färgglatt. Skulle vara kul att få prova olika varianter fysiskt sådär. Mörkare grön tavla var nice.IWC Launches An Individualisation Program To Create Your Own Portugieser Chronograph.
News: IWC Presents An Individualisation Service for the Portugieser Chronograph
IWC launches a Individualisation Program To Create Your Own Portugieser Chronograph, with tons of dial colours and case materials.monochrome-watches.com
Helt fantastisk klocka, jag har en själv och enda problemet är att det skulle kunna göra mig till owg
Förstår egentligen inte varför det inte är mer snack om den och ett högre pris
Syns inte, tycker den ser ganska liten ut.Blir att behålla Spitfire. Den växer mer och mer
Liten kille = liten klockaSyns inte, tycker den ser ganska liten ut.
Inget ETAverk, sitter ett JLC mecaquarz i den. Mycket fint verk!Har svårt att hitta uppgifter om quartzverket, brukar det vara mod ETA?
edit: svarar mig mig själv, verkar vara så..
Ah det gör den ju mer intressant. Tack!Inget ETAverk, sitter ett JLC mecaquarz i den. Mycket fint verk!
Det där såg ju riktigt intressant ut!! Har du testat att handla från sidan?
Riktigt cool!!Den här är jag nog rätt ensam om. Senaste piloten i grade 5-titan. Gillar den oväntat mycket, känns som konstant lume...
Otroligt bra den där. Pure class.
Oooh båda modellerna jag varit ute efter! Säg till när du behöver leasa utInget fototekniskt mästerverk och det är fel datum på den ena - men med det sagt - en trevlig side-by-side på min/min väns 3805/3741: