Om allt klaffar landar det en skinny Ingenieur om 2-3 v
Grattis!!
Var det den du visade bild på en sida bak i tråden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om allt klaffar landar det en skinny Ingenieur om 2-3 v
JappGrattis!!
Var det den du visade bild på en sida bak i tråden?
Kul! Är också påväg in i IWC-världen, inte tryckt av än bara.Om allt klaffar landar det en skinny Ingenieur om 2-3 v
Kul! Är också påväg in i IWC-världen, inte tryckt av än bara.
Grattis
Någon chronograph, helst något svart och helst 41. Men det finns så mycket kul där så kan gå upp ett par mm om det skulle vara så. En woodland eller lake tahoe skulle inte heller vara fel..
Vad är du inne på?
Japp
Tack! Oliiidlig väntan
Vilken variant?Är också på god väg Har otroligt nog väntat i 3 månader på min Mark XX. Men den ska tydligen komma senast nästa vecka - det ser man ju verkligen fram emot.
Vilken variant?Är också på god väg Har otroligt nog väntat i 3 månader på min Mark XX. Men den ska tydligen komma senast nästa vecka - det ser man ju verkligen fram emot.
Mycket bra och kul variationKul att flera har upptäckt mitt favoritmärke. Mera IWC åt folket ...
..Vilken variant?
Låter kul, vi förväntar oss bilder, som vanligtSvart tavla, svart läder. Går igång på de här Easy X Change och kompletterade köpet med ett grönt army strap samt ett i gummi Bilder utlovas!
Yes!!!!! En ny Ingy såklart och med tanke på IWC:s Instagram så går allt i 70-tals tema så det måste vara en Genta.
Yes!!!!! En ny Ingy såklart och med tanke på IWC:s Instagram så går allt i 70-tals tema så det måste vara en Genta.
Skall bli nervkittlande att följa. Listpris på ca 60 000 förra gången. Borde ha kostat 80 000 - 100 000 med IWC verk då. Vilket leder mig till minst 100 000 nu. Kanske till och med 130 000 - 150 000 med vår dåliga krona. Långt ifrån sista ex som såldes ut på Krons för 45 000kr ny (nä, inte är jag bitter
Hoppas på 40mm och inte 42mm.
Och att de behåller tooligheten. Någon instegsmodell kommer det inte att bli.
Helt underbar!Den här är jag nog rätt ensam om. Senaste piloten i grade 5-titan. Gillar den oväntat mycket, känns som konstant lume...
Från vilket år?En 3727 tillbaka från service! Trevlig modell på 37mm
Det är ju det som är det festliga - både och. Index är bå-gröna (Petronas färg) så i mörkret syns index liksom bara mer men i samma färg...Helt underbar!
Är det lume man ser?
Lite oklart typ 97-98 kanske.Från vilket år?
En digital retro med miniräknare i ceratanium med länk kanske. Hade varit cooltJa. Det kan vän knappast vara ngt annat än en ny ingenjör. Också från drras instagram:
Detta är en trevlig video:Jag har funderat på en neo-vintage IWC i lite mindre format ett tag och har nu denna Porsche Design på ingång. Ref 3732 eller 3743. Jag har sett båda referenser och vet inte vad skillnaden är. En mecaquartz i titan på 36 mm iaf. Något att se framemot under slutspurten av OWGM!
Intressant video, tack!Detta är en trevlig video:
Stort grattis till en fin inkommande klocka.
Tack!Lite oklart typ 97-98 kanske.
Kan du posta en bild i svagt ljus så man ser lumen?Det är ju det som är det festliga - både och. Index är bå-gröna (Petronas färg) så i mörkret syns index liksom bara mer men i samma färg...