Är det en Ref IW377701? har exakt en sådan. Otroligt snygg !Bra dag idag! Fick hem min "nya" pilot chronograph. Så nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en Ref IW377701? har exakt en sådan. Otroligt snygg !Bra dag idag! Fick hem min "nya" pilot chronograph. Så nöjd!
den ljusa är trevligastBidrar med sommar känsla. Både alternativen funkar bra tycker jag.
Det är en IW377709. Skiljer lite i datumfönstret, men annar verkar de lika. Ja, det är lätt att tycka om dessa klockor!Är det en Ref IW377701? har exakt en sådan. Otroligt snygg !
Vad skiljer?Det är en IW377709. Skiljer lite i datumfönstret, men annar verkar de lika. Ja, det är lätt att tycka om dessa klockor!
Är den trycktestad med godkänt resultat så brukar jag ta en mjuk tandborste med lite vatten på och gnugga försiktigt. Finns säkert bättre metoder.Fråga till er mer erfarna, hur gör man rent boetten varsamt?
Kolla till vänster om kronan.
Min OCD kickar in stenhårt, måste bli rent
Mjuk tandborste och mild tvål fungerar alltidÄr den trycktestad med godkänt resultat så brukar jag ta en mjuk tandborste med lite vatten på och gnugga försiktigt. Finns säkert bättre metoder.
Ser ut som att man ser 3 datum på -01, och jag ser bara dagens datum på min -09. Och då fick iwc namnet flytta in i vänster subdial...Vad skiljer?
Liknar min, men är på Gymmet så ge mig 15 min så plockar jag fram den ur träningsväskan.Ser ut som att man ser 3 datum på -01, och jag ser bara dagens datum på min -09. Och då fick iwc namnet flytta in i vänster subdial...
Ser att fler saker skiljer:Ser ut som att man ser 3 datum på -01, och jag ser bara dagens datum på min -09. Och då fick iwc namnet flytta in i vänster subdial...
Är dessa seriösa och gör bra gummiband?
RubberB
Rubber Strap for IWC Pilot Chrono 43mm - SwimSkin® Alligator
<p>Vulcanized <a class="crosslink" href="https://rubberb.com/" target="_blank" title="Buy rubber straps online">Rubber strap</a> engineered to fit the 43mm IWC Pilot Chrono case and the customer's IWC buckle. This high-tech strap is built for many years of rugged enjoyment and contains a solid...rubberb.com
Knäppte en bild. Passande för en flieger...Såhär ser min ut undertill. Hur ser din IW377709 ut?
Skiljer det sig även där...
Det var tusan, du har ett flygplan. Nu blev jag avundsjuk. Tremotorigt, troligen WW2 men vad kan det vara tro?Knäppte en bild. Passande för en flieger...
Det var tusan, du har ett flygplan. Nu blev jag avundsjuk. Tremotorigt, troligen WW2 men vad kan det vara tro?
Tack!Junkers Ju-52
Uppdatering på min egen post. Gick till Jarl Sandin och lämnade handpenning och sen tog det en vecka (de var förvånade över hur fort den kom)!Börjar få ett stort sug efter en Mark XX med just blå tavla på länk, ni som köpt den nyligen, är det en modell man får vänta på eller finns den att plocka ut på plats?
Supersnyggt, grattis!Uppdatering på min egen post. Gick till Jarl Sandin och lämnade handpenning och sen tog det en vecka (de var förvånade över hur fort den kom)!
Första intrycket är väldigt gott.
Tack! Mark-serien har alltid varit lockande, men denna träffar rätt på många sätt som de andra inte gjort på länge (inkl min Spitfire som fick lämna). Kortare bandhorn, blått och 40mm.Supersnyggt, grattis!
Ja det ger ju lite mer klocka med bra länkTack! Mark-serien har alltid varit lockande, men denna träffar rätt på många sätt som de andra inte gjort på länge (inkl min Spitfire som fick lämna). Kortare bandhorn, blått och 40mm.
Är dömd att för alltid använda klockor på länk. Svårt att vara utan den närvaron det ger.