• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IWC, International Watch Company

Njuter av vädret & klockan
image.jpg

Senast ändrad:
Körde den till jobbet idag, väldigt skön att bära. De kan göra länkar IWC.
Titan är extra sweet.
Notera det fina loggan som numera är borttagen. Trist, saknar den på de nyare IWC.
Ca 40 år gammal och vårdas ömt.
Trevligt skick på den, bra jobbat IWC, redigt bra kvalitet.

Jag blev sugen på gummistrap till min Portugierser när det postades waffleband för ett par veckor sedan och normalt tycker jag originalband är för dyrt men när IWC släppte/postade detta så är det på vippen att jag vill betala en premium för jäklar vad snyggt jag tycker det är (min portugierser är vit urtavla även på kronograferna så det borde passa bra).
Skärmavbild 2023-05-17 kl. 15.23.04.png
Skärmavbild 2023-05-17 kl. 15.23.28.png

Vad tycker ni om bandet?

Jag blev sugen på gummistrap till min Portugierser när det postades waffleband för ett par veckor sedan och normalt tycker jag originalband är för dyrt men när IWC släppte/postade detta så är det på vippen att jag vill betala en premium för jäklar vad snyggt jag tycker det är (min portugierser är vit urtavla även på kronograferna så det borde passa bra).

Vad tycker ni om bandet?
Såg den först guldaren med grönt gummi på Insta, tyckte först det var konstig bandmatch men ändrade mig ganska snabbt. Både guldaren och stålisen ser coola ut på bandet👌🏼

Vad tycker ni om bandet?
Det var troligtvis jag som postade på gummi. Har kört så ett tag. Jag skulle gärna haft ett med bättre passform, och det lär originalet ha. På gummi blir klockan sportig och inte dressing elegant. Kul att kunna byta uttryck så pass mycket med så enkla medel.

Gillar du gummi, så kör på originalet.

Det var troligtvis jag som postade på gummi. Har kört så ett tag. Jag skulle gärna haft ett med bättre passform, och det lär originalet ha. På gummi blir klockan sportig och inte dressing elegant. Kul att kunna byta uttryck så pass mycket med så enkla medel.

Jajjemän! Tack för inspon och tack för feedbacken på dina band och tipset!

Kul att du bekräftar ”sportigheten”, precis så jag tänkte att man kunde växla mellan.

Jag gillar gummi med folding clasp.
Skulle det passa på min Flieger 43 Chrono tror nu?

Vad tycker ni om bandet?
Fin!
Finns banden med original folding clasp?

Tillbaka
Topp