142 enligt hemsidan.Näää. Men jag hade varit intresserad för en bit söder om 100. Titan listar hiskeliga 178.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
142 enligt hemsidan.Näää. Men jag hade varit intresserad för en bit söder om 100. Titan listar hiskeliga 178.
142 enligt hemsidan.
Det där är titanmodellen
Vafan pågår, har du eller jag fått en stroke?!Det där är titanmodellen
Jag hade gärna köpt en också. För en bit söder om 100 lakan.
100 räcker inte.
Med samma verk som en Baum Mercier för 40 papp.BAUME & MERCIER RIVIERA
bergstromsur.com
Näää. Men jag hade varit intresserad för en bit söder om 100. Titan listar hiskeliga 178.
142 enligt hemsidan.
Det där är titanmodellen
Haha! Jag missade ditt lilla ord ”titan”.Vafan pågår, har du eller jag fått en stroke?!
Jag skriver att jag hade varit intresserad om den kostat söder om 100 000. Outtalat, den är för dyr och tramsig prissättning.
Du svarar.
Jag svarar att jag inte pratar om listpris, men att jag hade återigen varit intresserad av en Ingy om den kostar söder om 100 000.
Lägger till att titan-varianten listar 178 000.
Då svarar du 142k. På att jag skriver 178k på titanmodellen.
Då visar jag print från IWC på 178k för titanmodellen. Som jag är inne på, igen.
Då berkräftar du att jag har länkat rätt?!
Jag var sugen på en 40mm ingy innan den nya lanserades men när de beggade gått från rimliga 30’ till närmare 60’ på bara några år så är det uteslutet för mig.Äsch köp en gammal Ingenieur ist
Fortfarande mindre än halva priset mot en ny. Med tanke på att de är minst lika snygga tycker jag de står sig.Jag var sugen på en 40mm ingy innan den nya lanserades men när de beggade gått från rimliga 30’ till närmare 60’ på bara några år så är det uteslutet för mig.
IWC har helt tappat mig faktiskt.Fortfarande mindre än halva priset mot en ny. Med tanke på att de är minst lika snygga tycker jag de står sig.
Otroliga priser.IWC har helt tappat mig faktiskt.
156 för en Big Pilot
142 för en Ingy
94 för en kronograf.
65 för en Mark.
Big Baby Pilot 43 ska vi inte ens prata om. 110, helt idiotiskt.
Det är helt vansinnigt rätt över hela linjen prismässigt. Finns däremot några som fortfarande är värda att köpa beggade.
Ascool! Ska du tvätta den så den glänser eller gillar du mögkänslan?Ramlat över en gammal goding. En kompis har en Mark XV som jag gillat länge. Men XII tycker jag är lite trevligare med sin T tavla. Så när jag såg den i YG så brann det i skallen. Efter några månaders besatthet dök det perfekta X:et upp som inte polerats sönder……väldigt trevlig!
Tackar!! Nej för bövelen……ingen tvätt. Har ju letat explicit efter oxiderat…..Ascool! Ska du tvätta den så den glänser eller gillar du mögkänslan?
Klart du har! Riktigt fin! Hade kunnat tänka mig en Big Pilot i helguld. Har sett någon enstaka till salu. Lär ju väga fläsk.Tackar!! Nej för bövelen……ingen tvätt. Har ju letat explicit efter oxiderat…..
Ja, denna lilla väger ju lite…..så en Big lär bli HeffaklumpKlart du har! Riktigt fin! Hade kunnat tänka mig en Big Pilot i helguld. Har sett någon enstaka till salu. Lär ju väga fläsk.
Vitt men guld trots allt. Be honom inte skicka bara..Klart du har! Riktigt fin! Hade kunnat tänka mig en Big Pilot i helguld. Har sett någon enstaka till salu. Lär ju väga fläsk.
Mkt klocka för den pengen…..i dubbel bemärkelse…..Vitt men guld trots allt. Be honom inte skicka bara..
Företagsannons - Patek Philippe Golden Ellipse
:patek: Ref. 3566 18k solitt vitguld Cal. 175 Mycket fint skick för sin ålder. Inget att anmärka på funktionen. Inga tillbehör Klockan finns i Zürich.klocksnack.se
Ska du bada med den?
Köpte nytt original tygband av IWC. Helt värdelös hemsida ledde till mail fram och tillbaka med deras servicefolk. Frakt på under 24 timmar får man ju vara nöjd med.
Tanken är att detta ska bli min badklocka under kommande solsemester.
Vad menar du ska hända med klockan, smälta?Ska du bada med den?
En sån fin IWC…
Kör MarineMaster vid de tillfällena
60m WR och skruvad krona. Servad sent 2020. Bara att köra.Ska du bada med den?
En sån fin IWC…
Kör MarineMaster vid de tillfällena
Du är mer vågad än jag.60m WR och skruvad krona. Servad sent 2020. Bara att köra.
Lite för dyr för att det ska kännas bekvämt för mig baraVad menar du ska hända med klockan, smälta?
Trevligt! Och tack för att du delarVar på trevlig GTG igår och fick klämma på ett par trevliga IWCer (förutom min egna har jag inte haft ngn annan i hand förut):
@EmmiiLL s Yacht Club var riktigt läcker med sin borstning-polerings-kombo.
Två generationer Ingenieur; en kronograf och en GMT. Den till vä tillhör såklart @laketwig som även hade med en Mark (VI?) med riktigt trevlig länk:
Så mycket bra det finns!!