Första dagen tillbaka på kontoret… Inge med millimeterpapperstavla:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knappt du behövde dra upp den med den PR:n
Satte på mig IW5004 för första gången sedan innan sommaren. Känner mig nykär igen.
Den automatiska klocka jag äger som går fortast att ställa (trots datum). En jävla utväxling på den.Knappt du behövde dra upp den med den PR:n
Nyförvärvad lättviktare.
Hoppsan! Kaplans-auktion eller?
Den är riktigt bra, sneglat alldeles för många gånger på den nu.Oskarp hisspelegelbild, men ändå så cool klocka tycker jag
Wow! Stort grattis till den vännenSå vacker
Fullt förståeligt varför! Många rätt på den klockanFortfarande nykär, får en Spitfirekompis nästa vecka, spontanköp på Krons igår , trevlig helg tråden
Gillar den, tycker den röda markeringen på sekundvisaren var trevlig och passar bra på det bandet. Hade jag inte redan haft en Mark XX så...Iwc fortsätter släpp klockor i smyg. En Mark XX i titan.
Iwc fortsätter släpp klockor i smyg. En Mark XX i titan.
Underbar! Finishen ser ut att vara glasblästrad à la Sinn 856 om jag inte misstar mig? Finns ingen bättre finish på en riktigt toolig flieger enligt mig.Iwc fortsätter släpp klockor i smyg. En Mark XX i titan.
I vanliga fall relativt lite, de säljer globalt. Bra försäljning i USA, England och Tyskland. På senaste tid så verkar även de stora märkena kämpa. Jag tror det är därför de bara har 250ex och inte 500 eller 1000st.Riktigt trevlig ju! Synd på 250 ex bara men ingen aning om det är mycket eller lite för en limiterad IWC?
I vanliga fall relativt lite, de säljer globalt. Bra försäljning i USA, England och Tyskland. På senaste tid så verkar även de stora märkena kämpa. Jag tror det är därför de bara har 250ex och inte 500 eller 1000st.