Harry Palmer
Silver
Skulle vilja ha en sådan fast med svart tavla och 36 mm. Någon som vet om det finns någon äldre variant som stämmer överens med den beskrivningen?
JLC Master Ultra Thin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle vilja ha en sådan fast med svart tavla och 36 mm. Någon som vet om det finns någon äldre variant som stämmer överens med den beskrivningen?
JLC Master Ultra Thin
Ödlan är på
AlligatorLädret till squadra! 410€ hugg...
Har vart i kontakt med Jlc, blir nog ett svart original alligator som matchar den svarta tavlanSvarar på din tidigare fråga i tråden i detta inlägg istället. Jag har inte köpt något extraband från JLC till min Squadra att komplettera länken med. Jag vill minnas att jag testade nångång med att sätta på ett vanligt 22mm alligator, det funkade sådär eftersom det var för tunn stoppning vid bandhornen. JLCs originalremmar till Squadran har ju en hård skuldra och det finns en klack i boetten som gör att man med fördel kör original eller ett band som är mycket tjockt vid infästningen.
Har vart i kontakt med Jlc, blir nog ett svart original alligator som matchar den svarta tavlan
Tycker att CF känns väldigt prisvärt om man jämför.Trevligt, det blir nog supersnyggt!
Tycker att CF känns väldigt prisvärt om man jämför.
Ingen aning. Men de har ju custom. Skjut iväg en fråga till dom om något av standardstrsppen funkar. Deras struts gick ju på 150 dollares vilket känns rimligt med kvalitetsnivån. Sitter nu själv och försöker bestämma vad jag ska beställa.CF är nog bra, men kan man beställa band med klacken vid infästningen som passar en Squadra från dem?
Ingen aning. Men de har ju custom. Skjut iväg en fråga till dom om något av standardstrsppen funkar. Deras struts gick ju på 150 dollares vilket känns rimligt med kvalitetsnivån. Sitter nu själv och försöker bestämma vad jag ska beställa.
SorryDet är @Sgt Poppa som jagar nytt band, jag är nöjd med länken tills vidare , men bra tips att kolla med dem om de har möjligheten att göra det i custom-shopen
Vad landade det på? Kollade Nymans prislista och jag tycker inte att det är så blodigt. Enligt den skulle min Master Compressor Memovox gå på 7,5k exkl polering.Men har endå en reflektion! De e ju inte dyrare än dom andra mårkena vars klockor listar samma som nypris hos AD eller är det de?? JLC's tappar dock otroligt i andra hand! Kanske därför många blir funderade när service och reservdelar osv kostar väldigt mycket! Jag kan ju snällt erkänna att jag satte lite i halsen när jag fick svar vad service på Extreme World skulle börja på!
Jag kan ju snällt erkänna att jag satte lite i halsen när jag fick svar vad service på Extreme World skulle börja på!
En nyfiken men given fråga blir
7500 börjar standard på för se vad det slutar på! Men det ör ju komplicerade och fina verk i Jaeger med gärna många komplikationer! Har du kollat med Nymans om dom kan göra på memovoxen?Vad landade det på? Kollade Nymans prislista och jag tycker inte att det är så blodigt. Enligt den skulle min Master Compressor Memovox gå på 7,5k exkl polering.
Att det är startkostnaden förstår jag såklart, men det är den man får bencha mot. Vad kostade din Master?7500 börjar standard på för se vad det slutar på! Men det ör ju komplicerade och fina verk i Jaeger med gärna många komplikationer! Har du kollat med Nymans om dom kan göra på memovoxen?
Vet att det står med på listan men dom måste oftast skicka Jaegers till amsterdam! Extreme world fick han inte jobba på, det får ingen i sverige säger dom,får se vad dom säger om squadran!
7500 börjar standard på för se vad det slutar på! Men det ör ju komplicerade och fina verk i Jaeger med gärna många komplikationer! Har du kollat med Nymans om dom kan göra på memovoxen?
Vet att det står med på listan men dom måste oftast skicka Jaegers till amsterdam! Extreme world fick han inte jobba på, det får ingen i sverige säger dom,får se vad dom säger om squadran!
Den är inte nere ännu! Har inte fätt tummen uroch postat ner den än!Att det är startkostnaden förstår jag såklart, men det är den man får bencha mot. Vad kostade din Master?
Går också i valet och kvalet om jag ska polera den! Tror jag kommer göra det när den endå är där nere!Att det är startkostnaden förstår jag såklart, men det är den man får bencha mot. Vad kostade din Master?
Polering är inget för migGår också i valet och kvalet om jag ska polera den! Tror jag kommer göra det när den endå är där nere!
Ne det är inte för alla har jag märkt nästan som att svära i kyrkan ibland härPolering är inget för mig
Äh, en bra polering är det inget fel på men jag gillar att bruksklockor har lite skavanker =)Ne det är inte för alla har jag märkt nästan som att svära i kyrkan ibland här
För jävla bra! Grattis!!Forumets första Duometré?
GrattisForumets första Duometré?