Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk!Dagens mögel:
Reverso på 40mm kan du ju inte ha om du har små handleder, kommer se helknas ut.Några du kan ge exempel på?
Jag är mest ute att ha en så klassisk JLC Reverso som möjligt + att den skall vara runt 36-40mm!
Jag står och köar på Krons och nymans men dom har inte kommit hem ännu iaf inte den blåa
Fortfarande ingen som köpt denna? Så jäkla nice ju!
Gött! Massa bilder och ett långt utlåtande önskas när den landar.Jag står och köar på Krons och nymans men dom har inte kommit hem ännu iaf inte den blåa
https://klocksnack.se/threads/rena-konstverken-jlc-reverso-emalj-utsmyckning.46486/
Har svårt för dekor och pynt på klockor men denna tribute-serien var ju helt otrolig, speciellt den gröna. Guillochetavlan och emaljen, sanslöst fina.... säkert billig också.
http://www.jaeger-lecoultre.com/eu/en/chronicles/news-events/the-work-of-ferdinand-hodler.html
Absolut, tänker mig dock att jag tar henne på länk!Gött! Massa bilder och ett långt utlåtande önskas när den landar.
Wow! Fantastiskt fin klocka.En ny JLC Polaris. Polaris Geographique World Time.
Riktigt snygg.
http://www.watchprosite.com/page-wf.forumpost/fi-2/pi-9776321/ti-1203256/s-0/pzt-/
EUR 13,650 enligt Monochrome. 250 piece limited edition.Wow! Fantastiskt fin klocka.
Någon uppfattning om priset?
OWG är en dygd!'Dagens'...alla dagar i veckan.
'Dagens'...alla dagar i veckan.
Lunchade med en kompis härom veckan. Han har precis köpt denna Memovox i 18k.
Grande Reverso DuoSpektakulär klocka!
Vilken reverso referens är det där? Gillar vit/svarta day/night indikatorn men tror bara jag sett den på modeller utan arabiska siffror.
EDIT: Duodate såklart...hittade till slut.
Den passar dig. Låt den sitta.Är helt kär i denna..
Önskar det vore min handled på bilden...Den passar dig. Låt den sitta.
Häst och gris är ju två tåliga läder, men annars var ditt ljusa skinnband bra. De dyra Fagliano? banden är rätt bruksiga annars.Testar olika material. Syfte är att dressa ner och kanske hitta ursprungssyftet sportig, men jag är inte säker på något val. Orange canvas med tråd som matchar index kanske? Tankar?
Den har inte kommit till butikerna än?Önskar det vore min handled på bilden...
Det ljusa är fransk ammo. Jag ska titta på Fagliano. De är väldigt snygga. Det jag haft emot dem är ”fyrkanten” i skinn på vardera sida om klockan. Annars finns de i flera snygga färger. Det är helt klart ett bra förslag. Var kostar de? Runt 6K? Det kan jag tänka mig om det blir riktigt bra.Häst och gris är ju två tåliga läder, men annars var ditt ljusa skinnband bra. De dyra Fagliano? banden är rätt bruksiga annars.
Gillar du inte fyrkanten kanske Rios eller Flucos cordovan passar? Vad ska det vara för mått?Det ljusa är fransk ammo. Jag ska titta på Fagliano. De är väldigt snygga. Det jag haft emot dem är ”fyrkanten” i skinn på vardera sida om klockan. Annars finns de i flera snygga färger. Det är helt klart ett bra förslag. Var kostar de? Runt 6K? Det kan jag tänka mig om det blir riktigt bra.
Nej, verkar inte såDen har inte kommit till butikerna än?