Älskling vi har ju ett öppet förhållande, det är lugnt Gurkan. (Eller något annat gulligt namn som vi björnar har på varann)Anar jag svartsjuka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskling vi har ju ett öppet förhållande, det är lugnt Gurkan. (Eller något annat gulligt namn som vi björnar har på varann)Anar jag svartsjuka
Anar jag svartsjuka
Vill bara påpeka att det där med övernattningen var min idePelarn tie
Haha, Tack! Men @thewallin har redan frågatVill bara påpeka att det där med övernattningen var min ide
Men vill du så går det nog att få in en barnsäng på rummet också
Förstår att det tog emot att hoppa av i KöpenhamnHaha, Tack! Men @thewallin har redan frågat
Haha, Tack! Men @thewallin har redan frågat
Vet nog inte vi heller men vi får ju tillfälle att rådda i detJag vet inte riktigt vilket triangeldrama jag har hamnat i här
En av mina forumfavoriter alla kategorier.JLC Grande Reverso Ultra-Thin 1931 Edition Spéciale Rouge. En av ca 400 exemplar. Manuell.
Fin den därLuftar min JLC idag
Tackar, den mäter 41mmFin den där
Vad är det för Mått tro?
Mvh
Jag gillar det!Fortsätter med horn-backen
Tack, det är något med JLC känns som dom ska sitta på skinn även om länk är praktiskt.Jag gillar det!
Jag hade nog letat efter ett beige skinn som matchar indexeringarna, möjligen med svart tråd i för att ta upp färgen i tavlan. Får jag samtidigt fråga om inte @Margarinkungen kan ha ditt gummi eller ännu hellre om det fanns i blått? Era klockor tillhör väl samma serie? Ditt gummi tycker jag är riktigt snyggt.Funderar på det ljusa Polaris Chronograph lädret till min Date - Vad tror ni?
Eller det lite mörkare?
Enligt Jaeger själva så ska det inte passa. Men sen om det är en 10del som inte stämmer så kan jag leva med det!Jag hade nog letat efter ett beige skinn som matchar indexeringarna, möjligen med svart tråd i för att ta upp färgen i tavlan. Får jag samtidigt fråga om inte @Margarinkungen kan ha ditt gummi eller ännu hellre om det fanns i blått? Era klockor tillhör väl samma serie? Ditt gummi tycker jag är riktigt snyggt.
Kanske, men får inte bli för matchy matchy. Ser kanske isf hellre ljus stitching som plockar upp lumens färg.. svårt är det. Ska förbi och kika lite i veckan i samband med Reverso testerJag hade nog letat efter ett beige skinn som matchar indexeringarna, möjligen med svart tråd i för att ta upp färgen i tavlan. Får jag samtidigt fråga om inte @Margarinkungen kan ha ditt gummi eller ännu hellre om det fanns i blått? Era klockor tillhör väl samma serie? Ditt gummi tycker jag är riktigt snyggt.
Jag tänkte gå en sväng på måndag vid 16 tiden, nymans först sen Krons och @Ernesto för att plocka en klockaKanske, men får inte bli för matchy matchy. Ser kanske isf hellre ljus stitching som plockar upp lumens färg.. svårt är det. Ska förbi och kika lite i veckan i samband med Reverso tester
Mm ska se när jag kommer ifrån på jobbet, hojtar till!Jag tänkte gå en sväng på måndag vid 16 tiden, nymans först sen Krons och @Ernesto för att plocka en klocka
Om du är sugen pä sällskap
Jag ser nu på bilden att jag mindes fel. Min inspiration är Tudor 36 mm som jag tycker är riktigt lyckat. Svart tavla och en beige vintagelook på armbandet. Jag gillar ljusare armband ibland, men ser här att Tudor inte följt indikeringarnas färg när de valt armband. Kanske ger det några idéer ändå?Kanske, men får inte bli för matchy matchy. Ser kanske isf hellre ljus stitching som plockar upp lumens färg.. svårt är det. Ska förbi och kika lite i veckan i samband med Reverso tester
Det är fullmåne I DAG, justera
Skönt att fullmånen är över så man kan sova igen...
Fuuuuck... då är det i natt jag inte får sova menar du...Det är fullmåne I DAG, justera
Jap!!Fuuuuck... då är det i natt jag inte får sova menar du...
Skönt att ha det avklarat inför resan....Fuuuuck... då är det i natt jag inte får sova menar du...
Eller hur! Är det 21 eller 22mm bredd på det där ? Och var får du tag på dem ?Tack, det är något med JLC känns som dom ska sitta på skinn även om länk är praktiskt.
Fuuuuck... då är det i natt jag inte får sova menar du...
Fast frågan är väl om inte @Margarinkungen normalt är en stor best täkt i päls??För att du ska justera klockan eller för att du ofrivilligt omvandlas till en stor bäst täkt i päls?