Du får köpa på plats, respektHahaha, hade varit så jäkla grymt!! Men tror jag kommer få göra dig besviken på den punkten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får köpa på plats, respektHahaha, hade varit så jäkla grymt!! Men tror jag kommer få göra dig besviken på den punkten.
Tänkte att de har kanske större utbud på plats du kanske kan hjälpa till att välja ut ett parDu får köpa på plats, respekt
Kul, även jag har laddat kontot.Tänkte att de har kanske större utbud på plats du kanske kan hjälpa till att välja ut ett par
JA, lite som en bakluckeloppis!!Låter udda att JLC skulle sälja klockor på plats..
Vi får se vilken baklucka vi hamnar i.JA, lite som en bakluckeloppis!!
Lite klass hoppas iaf jag på
HihiVi får se vilken baklucka vi hamnar i.
Som svärfar brukar säga, med taskig engelsk brytning... simple is de best!
Ja, det stämmerLäst lite om JLC, stämmer det att Patek Philippe har använt sig av deras movements innan?
Läst lite om JLC, stämmer det att Patek Philippe har använt sig av deras movements innan?
Sjukt snygg!
Som svärfar brukar säga, med taskig engelsk brytning... simple is de best!
Läst lite om JLC, stämmer det att Patek Philippe har använt sig av deras movements innan?
Fina grejerAP, IWC, Patek, Vacheron m.fl. Haf alla använt sig av JLC-verk.
Det är klart! Vem skulle inte göra det...Älskar den
Patek använde även Reverso-boetten till några (väldigt) få klockor.Läst lite om JLC, stämmer det att Patek Philippe har använt sig av deras movements innan?
En gång god smak, alltid god smak.Då var man ute ur gemenskapen. Idag byttes Master Compressorn in...
En gång god smak, alltid god smak.
Du hittar nog hem snart igen!?Då var man ute ur gemenskapen. Idag byttes Master Compressorn in...
Det kan säkert händaDu hittar nog hem snart igen!?