Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ju även en begagnad-marknadNya katolgen är ute. Glöm inte att plocka ett ex!
Memovoxen lyser med sin frånvaro...
tänker mig att det är min nästa efter reverson large.
Men nu verkar det bli svårt
Absolut, och vissa modeller görs sig kanske bäst att handla just därifrån...Det finns ju även en begagnad-marknad
Ja, 30k extra i listpris är lite väl mycket för den funktionen, även om den är häftig.Absolut, och vissa modeller görs sig kanske bäst att handla just därifrån...
Nya katolgen är ute. Glöm inte att plocka ett ex!
Memovoxen lyser med sin frånvaro...
tänker mig att det är min nästa efter reverson large.
Men nu verkar det bli svårt
Den kom bara i 1000 ex och jag vet att dom börjar ta slut så ska du ha en bör du beställa innan året är slut.Det vore tråkigt om den utgår, den är ju en av JLCs verkliga ikoner. Det kom väl en blå Ltd Ed för ett tag sedan som var ruskigt snygg.
Den vänstra. Den är outstanding.
Den tavlan... så vacker!!Den vänstra. Den är outstanding.
Säger som Stenmark, det är bara o åk!!Den tavlan... så vacker!!
Har lite lätt besluts ångest!
Ha inte det, släpp efter bara. Jag tror att det kommer att kännas så bra. - Yes, det var så rätt. Lite så. Fixar du det ekonomiskt finns inget att tveka på. Det är ju två klockor så halva pris.Den tavlan... så vacker!!
Har lite lätt besluts ångest!
Svårt att säga emot er! Den var bra fin! Men... jag kommer nog gå lite försiktigare fram med en av de andra på bild. #fegisSäger som Stenmark, det är bara o åk!!
De andra är fina också.Svårt att säga emot er! Den var bra fin! Men... jag kommer nog gå lite försiktigare fram med en av de andra på bild. #fegis
Hahaha, ni gör inte livet enklare HahahaHa inte det, släpp efter bara. Jag tror att det kommer att kännas så bra. - Yes, det var så rätt. Lite så. Fixar du det ekonomiskt finns inget att tveka på. Det är ju två klockor så halva pris.
JA!! den är ju helt rätt för dig, nytt band bara...Hahaha, ni gör inte livet enklare Hahaha
Min tanke är att vara lite snål och köra en mono, så jag kan köpa en annan klocka med.
Men sitter nu på nymans hemsida och tittar på Tribute Duo...
Hahaha, ni gör inte livet enklare Hahaha
Min tanke är att vara lite snål och köra en mono, så jag kan köpa en annan klocka med.
Men sitter nu på nymans hemsida och tittar på Tribute Duo...
De andra är fina också.
Det finns många fina! Lite för många...Välj efter hjärtat så blir du den klockan trogen.
Vilken strl är det? Classique?Det finns många fina! Lite för många...
Men om det går som jag tänkt så är det denna jag ska ha. Men den som lever får se
Det är en mono. Men är väldigt osäker på storleken, tror de sa att det var en medium, men tycker att det ser ut som en Large...Vilken strl är det? Classique?
Har hittat bilden på taggen. Det är en Large classiqueVilken strl är det? Classique?