Jag tycker inte den ser liten ut men du kanske ska fundera på en annan klocka om det inte känns bra?Här är min från en halvmeter. Känns liten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker inte den ser liten ut men du kanske ska fundera på en annan klocka om det inte känns bra?Här är min från en halvmeter. Känns liten.
@Margarinkungen lite info för framtida taggar så finns de här @KRONSDom gör inte bara fina klockor och ur...
Tack Krons för mina nya manschettknappar (taggar @Nymans Ur 1851 eftersom Krons inte har något eget konto)
Den är på gränsen till för stor, men utifrån mitt estetiska förhållningssätt så håller den absolut. Bandhornen sticker inte utanför, men det är på millimetern.Här är min från en halvmeter. Känns liten.
Här är min från en halvmeter. Känns liten.
Glimrande, äntligen..!@Margarinkungen lite info för framtida taggar så finns de här @KRONS
Sinnessjukt fin.Denna va fin! Tolkar det som en helt ny klocka eller har jag fel?
Edit: ser att den postades i sihh 2019 tråden
Sa flickan... hihi
Ljuvlig!
Så jävla snygg. Även stålversionen är grym! När jag väl får råd att lägga sådana pengar på en mer dressad klocka hamnar nog denna i topp.
Jag hade väldigt gärna sett den i en någon mindre storlek också, denna är tyvärr lite för svår att bära upp med mina kycklinghandleder!Bästa klocksläppet på år och dagar.
Jag hade väldigt gärna sett den i en någon mindre storlek också, denna är tyvärr lite för svår att bära upp med mina kycklinghandleder!
Jag hade väldigt gärna sett den i en någon mindre storlek också, denna är tyvärr lite för svår att bära upp med mina kycklinghandleder!
Hahahaha X 2Det är bara att plocka fram grillchipsen och påbörja resan mot övervikt. Allt annat vore orimligt.
Bra tanke! Jag är dock ung och ämnesomsättningen fungerar bra vilket gör att gödning inte är effektivt i mitt fall. Men jag tänker rent spontant att det säkert finns lite gymövninfar som hade kunnat passa ändamålet utmärkt!Det är bara att plocka fram grillchipsen och påbörja resan mot övervikt. Allt annat vore orimligt.
Sjukt trevlig pjäs!!Testar lite nya band och fastnar verkligen för grönt! Något svårare att matcha med skorna dock...
Du som är bevandrad Är chronon tjockare än den du har?
Är det gångreserven i subtavlan?Den här var det långe sedan jag såg till, men nu är den åter! Ser du deppet med tavlan, @Margarinkungen ?
Ämnesomsättning kommer minska, var så säkerBra tanke! Jag är dock ung och ämnesomsättningen fungerar bra vilket gör att gödning inte är effektivt i mitt fall. Men jag tänker rent spontant att det säkert finns lite gymövninfar som hade kunnat passa ändamålet utmärkt!
Yep. Första automatverket med gångreservindikator. Här i knäppstor 37 mm boett.Är det gångreserven i subtavlan?
Vilken trevlig! Tavlan, ja men det ger ju liv till klockan och får vi en ny tavla så kommer hela karaktären bli annorlunda.Den här var det långe sedan jag såg till, men nu är den åter! Ser du deppet med tavlan, @Margarinkungen ?
det här var ju trevligt! trodde inte dom skulle visa oss den innan mässan?!!
vilken pjäs!! den vill jag har, någon som vill köpa en njure?!
JLC tillverkar allt själva förutom visarna till en modell, vill inte veta vilken men jag tvivlar på att dom outsourcar något till sitt flaggskepp.Ojoj...
Microjusteringen på spännet (57 sekunder in) finns det något liknande att köpa utan att behöva gå loss på Westminister-klockan? Någon som vet annan tillverkare?
Det deppigaste med tavlan är att den har en helt ljuvlig elfenbensfärg där den är intakt.Vilken trevlig! Tavlan, ja men det ger ju liv till klockan och får vi en ny tavla så kommer hela karaktären bli annorlunda.
(Inget svar ännu)
Ojoj...
Microjusteringen på spännet (57 sekunder in) finns det något liknande att köpa utan att behöva gå loss på Westminister-klockan? Någon som vet annan tillverkare?