Snyggt med triss i JLC. Min favorittillverkare.En annan bra storleksjämförelse
Classic large, Classique och polarizz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt med triss i JLC. Min favorittillverkare.En annan bra storleksjämförelse
Classic large, Classique och polarizz
Snålt med lume men mycket fina visare. Och klockan i övrigt - den gör sig bra i guld.
En sån klocka bär man inte för lumen...Snålt med lume men mycket fina visare. Och klockan i övrigt - den gör sig bra i guld.
Instämmer. Nästan lite onödigt med den lysmaskar som sitter där. Men den gör sig oerhört bra i guld, klockan alltså.Snålt med lume men mycket fina visare. Och klockan i övrigt - den gör sig bra i guld.
Näe precis. Har själv haft en i master-serien. Dom kunde nästan skippa lume helt.En sån klocka bär man inte för lumen...
Makalös den där! Hör av dig om det någonsin blir läge att sälja den!
Dom går nog direkt, jag fick inte ens pruta på en tribute, så det blev en Classic för migSkulle någon kunna förklara för mig varför det knappt går att hitta en reverso tribute på begagnatmarknaden?
Det har börjat klia nått så fruktansvärt och precis som alltid börjar man med att se om det finns något snabbt och nära (här, blocket etc).....men det finns NOLL, NADA.
Har jag missat något här?
Helt brutalt. Klockorna måste ju vara som balsam för själen om ingen någonsin släpper taget om dem.Dom går nog direkt, jag fick inte ens pruta på en tribute, så det blev en Classic för mig
Ja, de bitsHelt brutalt. Klockorna måste ju vara som balsam för själen om ingen någonsin släpper taget om dem.
Vågar man gå in och testa en på Nymans eller är det farligt?
Dom är keepers, svårare än så är det inte.Skulle någon kunna förklara för mig varför det knappt går att hitta en reverso tribute på begagnatmarknaden?
Det har börjat klia nått så fruktansvärt och precis som alltid börjar man med att se om det finns något snabbt och nära (här, blocket etc).....men det finns NOLL, NADA.
Ligger väl ett på K&S för 2000kr? Vill jag minnasNågon som har koll på vad viklås till JLC reverso kostar. Stål gvs
Farligt farligt! Var berädd på att du blir förälskad och då kostar det...Helt brutalt. Klockorna måste ju vara som balsam för själen om ingen någonsin släpper taget om dem.
Vågar man gå in och testa en på Nymans eller är det farligt?
Även om den är toppen i stål så lyfter guldet allt med den där modellen. Mycket bra.
Fanns en beggad Tribute Duo med silverfärgad tavla i fint skick när jag var inne på Nymans igår. De ville ha ca 80’ för den om jag minns rätt.Skulle någon kunna förklara för mig varför det knappt går att hitta en reverso tribute på begagnatmarknaden?
Instämmer. Nästan lite onödigt med den lysmaskar som sitter där. Men den gör sig oerhört bra i guld, klockan alltså.
Tack!Rasande snygg klocka!
Frågan är om det *små pluttarna* är lysmassa, eller bara ngn markering? Lysmassa på urtavlan om visarna saknar det (och vice versa) är ju tämligen meningslöst.
Ska kolla mitt metallband till Reverso . Hör av mig!Någon som har koll på vad viklås till JLC reverso kostar. Stål gvs