• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

En annan bra storleksjämförelse
Classic large, Classique och polarizz
65AF957D-1C0C-43C9-86E8-C117F2E2C901.jpeg
Snyggt med triss i JLC. Min favorittillverkare.

Just nu är jag i holding pattern, pga övertrassering på klock-kontot. Men sen jag testade en Reverso medium small seconds så är den där i bakhuvudet och pockar.
Visade dock sambon en bild och fick en totaldiss.. måste nog byta ut henne.
Är det någon i tråden som har bild på medium och classique sida vid sida?

Skulle någon kunna förklara för mig varför det knappt går att hitta en reverso tribute på begagnatmarknaden?

Det har börjat klia nått så fruktansvärt och precis som alltid börjar man med att se om det finns något snabbt och nära (här, blocket etc).....men det finns NOLL, NADA.

Har jag missat något här?

Skulle någon kunna förklara för mig varför det knappt går att hitta en reverso tribute på begagnatmarknaden?

Det har börjat klia nått så fruktansvärt och precis som alltid börjar man med att se om det finns något snabbt och nära (här, blocket etc).....men det finns NOLL, NADA.

Dom går nog direkt, jag fick inte ens pruta på en tribute, så det blev en Classic för mig

Dom är keepers, svårare än så är det inte.

Fanns en beggad Tribute Duo med silverfärgad tavla i fint skick när jag var inne på Nymans igår. De ville ha ca 80’ för den om jag minns rätt.

Hej där,
Varit medlem ett tag men inte speciellt aktiv så osäker om denna undran hamnar rätt. Jag har nämligen en JLC Grande Reverso Ultra Thin Duoface Bleu som jag tänkte sälja. Det är alltså en Special Edition som bara sålts på JLC's egna boutiques. Finns det något intresse där ute?

Är det möjligtvis någon i tråden som äger en GT med shadow tavla? Tycker dom är sjukt snygga och kul alternativ till den ”vanliga” vita (får en mer vintage look) :D

Tillbaka
Topp