Tack!Fin! Tighta åt bandet och flytta upp den lite så ser det ännu bättre ut.
Yes master, fixat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Fin! Tighta åt bandet och flytta upp den lite så ser det ännu bättre ut.
Calatrava substitut?Skaffat fin-güld. Första jeagern.
/j
Var beredd. Kommer snart ett bytesförslag med pm.Calatrava substitut?
Inte för att vara sån, men även den nedre ser lite liten ut... men stenar är aldrig fel, heheTror ni man skulle lyckas bära upp denna som man
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3528/vara/1523046
Hers-sida
His-sida
Någon som vet vad denna modellen heter?
Jag har en likadan som är nere på fabriken för kostnadsförslag men vet inte vad modellen heter.( recond-service-polering )-- > Tillsaken hör att den legat längst in i garderoben i en låda med klockor i minst 15 år.. och jag vet inget om den.
Ett arvegods som funnits i släkten sedan den 11-feb-1956 då den införskaffades till min mammas farfar på han 70-årsdag. Har hittat några fler bilder på samma model ute på internet.
https://www.1stdibs.com/jewelry/wat...alendar-manual-wristwatch-1950s/id-j_4742061/
Den är galet fin.Brukar roa mig att då och då kika på Chrono24. De har legat ute för 100-130 sedan jag köpte min ny 2016. Snitt runt 100-110. Idag såg jag det högst begärda hittills...
JLC Reverso Edition Spéciale Rouge på band från Hodinkee
Grön är väl limiterad till typ 30 ex för londonbutiken? Den är iaf dyrare än den röde. Har för mig jag sett något ex till salu för runt 300'Den är galet fin.
Är den röda dyrare än de andra special editions, typ grön?
Den är galet fin.
Är den röda dyrare än de andra special editions, typ grön?
Nä, men köp den till din fru, flickvän, dotter eller mamma....Tror ni man skulle lyckas bära upp denna som man
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3528/vara/1523046
Hers-sida
His-sida
Kunde inte hålla fingrarna borta från denna Platinum Reverso Reserve de Marche med solid baksida, ref. nr 270.6.43
Det är värst vad vissa klockor drar iväg. Visste tex inte att denna i fulmetall kunde vara så pass värdefull..Brukar roa mig att då och då kika på Chrono24. De har legat ute för 100-130 sedan jag köpte min ny 2016. Snitt runt 100-110. Idag såg jag det högst begärda hittills...
JLC Reverso Edition Spéciale Rouge på band från Hodinkee
Jättestilig klocka.Dagens lättviktare
Diggar tavlan. De släppte 3 modeller med den tavlan. En tourbillon, en Perpetual Calendar och en med månfasDet här nysläppet hade jag helt missat. Fantastiskt snyggt. Bilden från Kristian Haagens instagram.
Jag håller inte med personligen. Tycker det är jätte snyggt, och troligtvis är det "tomt" området runt verket solid guld, vilken man skulle annars inte vet.Jättestilig klocka.
Dock tycker jag att det ser fjantigt ut med glasbaksida när urverket är såpass litet relativt boetten. Bättre med vanligt baklock. Eller ännu bättre mindre boett.
Diggar tavlan. De släppte 3 modeller med den tavlan. En tourbillon, en Perpetual Calendar och en med månfas
Jag frågade Nymans om månfasen. De hoppades att få in två. En var redan tingad. Däremot backade jag på priset. Det svider.Månfasen är alldeles lagom för min del.
Glott på den ett antal gånger, men lär nog bli svår att hitta ny. Gissar att dom är borta redan innan dom når första butikshylla.
Jag frågade Nymans om månfasen. De hoppades att få in två. En var redan tingad. Däremot backade jag på priset. Det svider.
Stämmer nog bra. Den är i vitguld. De vanliga i roseguld kostar 250k.Hmm
Runt 380k eller är det mer?
Stämmer nog bra. Den är i vitguld. De vanliga i roseguld kostar 250k.
Faktum är att jag såg fel. Priset för roseguldaren är 186k, den jag tittade på hade stenar runt boetten. Deras rose, som de kallar pink, är mer åt det gula hållet.Då var det inte så farligt i rosé
Edit: Tyckte mig inte ha sett i rosegold, vilket tydligen inte finns. Så då har jag alltså inte missat något