Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lagom mögig och mycket trevlig!Lite möglig, men trevlig tycker jag.
FelpostLite möglig, men trevlig tycker jag.
Funkar till allt. Inte dykning kanske.Har fått upp ögonen för Reverso. Tycker den är sjukt snygg. Jag är dock rädd för att jag inte klarar bära upp den. Min undran, till er som har en. Funkar den till jeans, t-shirt och hoodie ? Jag går sällan i skjorta, vilket jag känner att kanske reversen bäst passar till ?
(PS. Polarisen är ju löjligt snygg också!)
Mycket snygg.Jaeger-Lecoultre E159 från 40-talet.
Mycket snygg.
Jo, jag håller med. Dessutom så den här "ljusa" tavlan inte speciellt kul i skicket.Tack! Jag hade haft en sådan med ett ljus urtavla men tycker att denna svarta ”glossy” urtavla är mycket snyggare och passar bättre till de oranga radium index.
Vad menar du ? Den är grym i jämförelse med min i toppen på sidan 163...Jo, jag håller med. Dessutom så den här "ljusa" tavlan inte speciellt kul i skicket.
Allt är ju relativtVad menar du ? Den är grym i jämförelse med min i toppen på sidan 163...
Du kan dressa upp eller ner den mycket med olika straps. Svart croco kanske mest dressat, men typ struts blir ju väldigt mycket mer ledigt.Har fått upp ögonen för Reverso. Tycker den är sjukt snygg. Jag är dock rädd för att jag inte klarar bära upp den. Min undran, till er som har en. Funkar den till jeans, t-shirt och hoodie ? Jag går sällan i skjorta, vilket jag känner att kanske reversen bäst passar till ?
Jag har som du vet Reversos och kommer troligen alltid ha minst en Reverso i min samling!Har fått upp ögonen för Reverso. Tycker den är sjukt snygg. Jag är dock rädd för att jag inte klarar bära upp den. Min undran, till er som har en. Funkar den till jeans, t-shirt och hoodie ? Jag går sällan i skjorta, vilket jag känner att kanske reversen bäst passar till ?
Tycker inte den passar till en huvtröja och streetmode, men annars funkar den till det mesta.Har fått upp ögonen för Reverso. Tycker den är sjukt snygg. Jag är dock rädd för att jag inte klarar bära upp den. Min undran, till er som har en. Funkar den till jeans, t-shirt och hoodie ? Jag går sällan i skjorta, vilket jag känner att kanske reversen bäst passar till ?
Mkt mkt bra!Vårkänslor!
Det är klart han ska en Reverso, oavsett vilken så kommer du bli nöjdTack för input! Tror jag får hitta ett gtg eller något och klämma på en. Gillar duon med svart/vita tavlor!
Det är klart han ska en Reverso, oavsett vilken så kommer du bli nöjd
Det finns ju en scadra på köp och sälj till bra pris, obs inte jag som säljerMm gillar duon med gummi. Men det kanske är smartare att skaffa en utan "tänderna" så man kan sätta vilket strap man vill ? Finns det andra, raka gummin till reverson ?
Det finns ju en scadra på köp och sälj till bra pris, obs inte jag som säljer
Edit: https://klocksnack.se/threads/jlc-reverso-squadra-hometime-priced-to-sell.105685/
Det var på tiden!Skaffat fin-güld. Första jeagern.
/j
Ja, varför inte?Ja, såg den. Snygg! Men just nu funderar jag nog mest på en duo, eller i alla fall en mörk tavla. Får nog läsa på lite om dem innan jag gör något allt för spontant
Gillar denna!
https://www.chrono24.se/jaegerlecou...DnTml9qjQ6LnMVXFL8p3tkrn1znnXQchrGctwzHHL02P0
kanske inte lika bra pris dock
Absolut!Det var på tiden!
Lunch i veckan?
Fin! Tighta åt bandet och flytta upp den lite så ser det ännu bättre ut.Skaffat fin-güld. Första jeagern.
/j