• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Lite möglig, men trevlig tycker jag.
IMG_20190207_081207.jpg
Lagom mögig och mycket trevlig!
4F200D54-7F36-4E63-9C19-8B155D0F70E1.jpeg

Har fått upp ögonen för Reverso. Tycker den är sjukt snygg. Jag är dock rädd för att jag inte klarar bära upp den. Min undran, till er som har en. Funkar den till jeans, t-shirt och hoodie ? Jag går sällan i skjorta, vilket jag känner att kanske reversen bäst passar till ?

(PS. Polarisen är ju löjligt snygg också!)

Har fått upp ögonen för Reverso. Tycker den är sjukt snygg. Jag är dock rädd för att jag inte klarar bära upp den. Min undran, till er som har en. Funkar den till jeans, t-shirt och hoodie ? Jag går sällan i skjorta, vilket jag känner att kanske reversen bäst passar till ?

Funkar till allt. Inte dykning kanske.

Du kan dressa upp eller ner den mycket med olika straps. Svart croco kanske mest dressat, men typ struts blir ju väldigt mycket mer ledigt.

Jag har som du vet Reversos och kommer troligen alltid ha minst en Reverso i min samling!
Reverso funkar till allt, idag på jobbet körde jag Casa Fagliano kalven och när jag kom hem för att byta om till mörkkostym bytte jag till en svart krokodil! Den klockan passar till allt, jag menar det verkligen.
Köp en Reverso, lovar att du inte kommer att ångra dig!
Bifogar lite Reverso-porr!!
A3636A11-8270-4525-B894-F411B101ABEE.jpeg
AA9A6BC7-73E4-49EE-A2D0-A294C9253E8C.jpeg
6BB080DD-31AF-45A3-B704-A63E2114B282.jpeg
5B0414EE-03CE-4958-A6F4-FA8630DD7AF3.jpeg
CB481100-191D-4B75-91CE-6A2875E90913.jpeg

Tycker inte den passar till en huvtröja och streetmode, men annars funkar den till det mesta.

Det finns ju en scadra på köp och sälj till bra pris, obs inte jag som säljer

Edit: https://klocksnack.se/threads/jlc-reverso-squadra-hometime-priced-to-sell.105685/

Ja, såg den. Snygg! Men just nu funderar jag nog mest på en duo, eller i alla fall en mörk tavla. Får nog läsa på lite om dem innan jag gör något allt för spontant :)

Gillar denna!

https://www.chrono24.se/jaegerlecou...DnTml9qjQ6LnMVXFL8p3tkrn1znnXQchrGctwzHHL02P0

kanske inte lika bra pris dock

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp