Tycker också det är bra nu, men föredrar nog den lite mer patinerade looken, som ser lite sliten ut.Ok det var just det jag tyckte var snyggt, att det var ljust.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker också det är bra nu, men föredrar nog den lite mer patinerade looken, som ser lite sliten ut.Ok det var just det jag tyckte var snyggt, att det var ljust.
Classique
JLC släppte lite nytt idag
Ingen här som sitter på en Master Quartz som skulle vilja dela med sig lite av hur den känns och bärs? Verkar ju vara en rolig modell.
Jag är kluven, kändes tyvärr inte så nytt på något sätt.
Den är jättefin men utseendet i sig kändes inte så nytt men deras klockor brukar växa ju mer jag ser domDen här är ju fantastisk. Sedan är väl främst på insidan man ser förändringarna. Bl.a. mer kisel i deras "vanliga" cal 899.
Om cal 899.
Grattis! Kul med lite klipp också, posta, posta och posta bilder på na nuHej. Ska försöka få ner statistiken på Reverso i den här tråden, även om det är en fantastisk modell på alla vis.
Köpte den här godingen på Bukowskis för några veckor sedan:
https://www.bukowskis.com/sv/lots/1156604-jaeger-lecoultre-armbandsur-35-x-32-mm
Beskrevs som trasig. Öppnade upp boetten nu för att se hur den såg ut, trots låg till obefintlig kunskap i området. Som väntat förstod jag ingenting av det jag såg, men när jag skruvade tillbaka boetten så fungerade skrället
Blev givetvis båda glad och förundrad. Ställde mig själv ett par frågor. Får känslan att det inte går att dra upp den för hand, men det går samtidigt att ställa om både datum och tid, kan det verkligen vara så? När pendeln för självupptaget snurrar låter det som en cykel på rull. Hoppas ni förstår liknelsen. Men ska det vara så?
Misstänker att en service kan vara på sin plats.
Men jag har också försökt läsa på lite om modellen. Har väldigt svårt att söka rätt på information däremot. Är det någon här som vet något mer? Behöver köpa nytt band till den rackaren också, om någon sitter på kunskap om vad den har haft för originalband och spänne? Helt enkelt, vad tusan har jag köpt för klocka?!
Bjussar på lite bilder också:
Finns lite bilder i bukowskislänken övan också.
Master Control Date, färgen på bandet som är ny?JLC släppte lite nytt idag
Är väl verket som är det stora, men visst bandet ocksåMaster Control Date, färgen på bandet som är ny?
Nytt verk, ok det missade jag helt Hoppas det blir något med Reverso ocksåÄr väl verket som är det stora, men visst bandet också
Sett en röd dammodell men inget herr vad jag sett ännu, håller tummen för en grön reversoNytt verk, ok det missade jag helt Hoppas det blir något med Reverso också
JLC släppte lite nytt idag
Den har ju dessutom hoppande datum, så den hoppar över månfasen... jäkligt sexigJag kan tänka mig Chrono, månfas, datum, dag modellen. Härlig blandning för en sådan som mig som gillar mycket kladd på tavlan!
Den har ju dessutom hoppande datum, så den hoppar över månfasen... jäkligt sexig
Såklart, men jag tror inte Chronographen har den funktion?Fast jag vill ha den med allt
Såklart, men jag tror inte Chronographen har den funktion?
Såklart, men jag tror inte Chronographen har den funktion?