Speedy Gonzales
Basic
Kom med posten idag! Min första JLC och jag tror att jag är kär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn såg Dr Strange precis - Bästa Marvel filmen so far! Sen blev man sjuuukt sugen på en Master Ultra Thin Perpetual som han sportar i filmen och har en framträdande roll!
Ja den där lådan fick man lite ståfräs av, kanske inte då för att man såg alla klockor utan snarare bara winder-lådan räckteLåg ju en till JLC i lådan såg jag idag...
Tjejen bröt mot reglerna och skrek "det där är ju din poloklocka!"
Stort Grattis!Kom med posten idag! Min första JLC och jag tror att jag är kär.
Damn såg Dr Strange precis - Bästa Marvel filmen so far! Sen blev man sjuuukt sugen på en Master Ultra Thin Perpetual som han sportar i filmen och har en framträdande roll!
Haha ja jag håller med - Bara windern gjorde ju att man fick lite lätt ståpälsSåg just filmen. Skulle vara kul att veta vilka andra han har i windern...
Jag har en, och tycker att det är en väldigt sober och schysst dressklocka. Fattigmans-patek i dess rätta bemärkelse. Hög finish och trevlig baksida. Ibland lite väl steril, men som ren dressklocka gör den vad den ska.Har vi några nöjda JLC MC ägare här inne?
Hur upplever du tavlan? Den ser lite levande ut på vissa bilder?Jag har en, och tycker att det är en väldigt sober och schysst dressklocka. Fattigmans-patek i dess rätta bemärkelse. Hög finish och trevlig baksida. Ibland lite väl steril, men som ren dressklocka gör den vad den ska.
Hur upplever du tavlan? Den ser lite levande ut på vissa bilder?
Måste nog se den irl. Den ser inte helt matt ut på bilderna, vilket jag gillar.Väldigt hög finish, ganska steril men "poppar" ibland i rätt ljus, särskilt den blånerade sekundvisaren.
Precis, går snarare mot en väldigt väldigt "tät" sunburst.Måste nog se den irl. Den ser inte helt matt ut på bilderna, vilket jag gillar.
Har en MC Hometime. Lite mer liv i tavlan. Underbara visare och index.Har vi några nöjda JLC MC ägare här inne?
Det blev snyggt! vad är det för något ?Nöjd med nya bandet.
Välkommen och grattis. Snygg som attan den där.Då hamnade man i Jaegertråden
Välkommen och grattis. Snygg som attan den där.
Vilken tavla den har... gudomligt.
Riktigt nice! Hur tjock är den ?Gillar den boetten! Bra storlek för både casual och dress. Schysst finish på klockan också, titta framför allt på visarna i dagsljus för att se poleringen.
Hade meteoriten tidigare i år:
Riktigt nice! Hur tjock är den ?
Smoth tan calfskin från Hodinkee. Inte samma snygga avslut som på orginalbandet (det har en plastdetalj och är tjockare i infästningen) men tycker det funkar. Blir lite mer casual med brunt.Det blev snyggt! vad är det för något ?
Smoth tan calfskin från Hodinkee. Inte samma snygga avslut som på orginalbandet (det har en plastdetalj och är tjockare i infästningen) men tycker det funkar. Blir lite mer casual med brunt.
Struts är Bossarnas boss på Reverso.Struts är fan aldrig fel på en Reverso ! Dock inte OEM men funkar ändå