Kul, svårt att inte gilla den!Tjejen fick en Reverso i födelsedagspresent. She liked it. Warranty voided.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, svårt att inte gilla den!Tjejen fick en Reverso i födelsedagspresent. She liked it. Warranty voided.
Njaoea.... man blir ju lite sugen på något i stil med @thewallin s trevliga pjäs ovan. Och då hade nog GTn fått gå.Ingen i denna eminenta tråd som vill sälja sin Reverso GT?
Inte längre tyvärr. Jag hade en ute till försäljning förra året till ett rimligt pris men det tog lång tid att sälja den...Ingen i denna eminenta tråd som vill sälja sin Reverso GT?
Kvarts och för att ingen köper av okänd utländsk säljare annars?Varför är den här så billig?? http://www.chrono24.se/jaegerlecoultre/reverso--id5334166.htm
Någon som pratar nederländska?
Är det bara därför? Cert finns ju.Kvarts och för att ingen köper av okänd utländsk säljare annars?
Är det bara därför? Cert finns ju.
Låg ju en till JLC i lådan såg jag idag...
Såklart, men tyckte ändå priset stod ut när jag jämförde med andra kvarts. 12k för en Reverso är ju väldigt bra.Priset på kvarts är betydligt billigare än manuella eller automater
Såklart, men tyckte ändå priset stod ut när jag jämförde med andra kvarts. 12k för en Reverso är ju väldigt bra.
Inte för mig, men jag kanske gör fel. Du menar att man väljer JLC, Modell och Kvarts, men utan att skriva något i rutan?Lägg in sök på kvarts utan att fylla i Reverso så får du massor, och billigt blir det
Jag kryper tillbaka under stenen och skämsInte för mig, men jag kanske gör fel. Du menar att man väljer JLC, Modell och Kvarts, men utan att skriva något i rutan?
Du behöver absolut inte be om ursäkt!Jag kryper tillbaka under stenen och skäms
Jag fick fram massor men få Reverso o jämförelse med den för 12 så var det minst 20 för övriga Reverso kvarts......,
Kan det vara en synnerligen motiverad säljare.....
Jag såg och talade med en säljare i Ungern som också sålde sin kvarts för häraden 12-15 tusen .....så det var utifrån det som jag gjorde min bedömning.... men jag gjorde en för snabb bedömning över prisnivån, ber om ursäkt för det!
Snyggt jobbat Denke. Det är lite 60-tals TV-burk över den modellen Kul klocka.Är det här man postar omotiverade bilder på JLC? Den här landade i förra veckan:
Snyggt jobbat Denke. Det är lite 60-tals TV-burk över den modellen Kul klocka.
Stilfullt! Stort grattisÄr det här man postar omotiverade bilder på JLC? Den här landade i förra veckan:
CoolÄr det här man postar omotiverade bilder på JLC? Den här landade i förra veckan:
Är det här man postar omotiverade bilder på JLC? Den här landade i förra veckan:
Nej, försök leta upp JLC originallänk. Den är verkligen underskattad. Här är en bild på min, för lite inspiration.Dessvärre finns ingen länk till min reverso men såg bilden nedan på nätet där snubben i fråga körde med en after market länk.
Två frågor, yay or nay? Och någon som har tips på en schysst länk på 22mm bredd ?
Vände mig till JLC och de sade att det inte fanns någon stållänk till min modell.Nej, försök leta upp JLC originallänk. Den är verkligen underskattad. Här är en bild på min, för lite inspiration.