Fuktskada? Är det tavlan?Den här klockan har sjungit singing in the rain. Nu blir det konvalescens i Tyrolen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fuktskada? Är det tavlan?Den här klockan har sjungit singing in the rain. Nu blir det konvalescens i Tyrolen.
Du har möjligtvis inte tips på ett schysst 22mm (minst 4.5mm tjockt) strutsband ?Struts är Bossarnas boss på Reverso.
Jag tycker mina Hirsch massai ostrich är bra och ser snygga ut. Ligger runt 1-1,3 tkr vilket är helt ok i min mening. Jag kör ett av dessa bl.a. på en Rolex i stål från 40-talet.Du har möjligtvis inte tips på ett schysst 22mm (minst 4.5mm tjockt) strutsband ?
CF finns ju självklart men hade varit gott med något billigare.
Tavla, visare och verk Som tur är finns det duktigt folk som inte gör annat på dagarna än att reparera ur.Fuktskada? Är det tavlan?
Surt (no pun intended...) Skall bli intressant att se hur länge den blir borta. Håll oss uppdaterade.Tavla, visare och verk Som tur är finns det duktigt folk som inte gör annat på dagarna än att reparera ur.
Mycket nyfiken på hur mycket de tål?Hur mycket behövdes för att få den så skadad? Har du "bara" varit i regnet? Eller är det så att du stoppat klockan i diskbaljan.....Den här klockan har sjungit singing in the rain. Nu blir det konvalescens i Tyrolen.
Alla klockor i Master Control-serien är fantastiska!Ute o kör lite.
Ingen aning. Den var så när jag köpte den.Mycket nyfiken på hur mycket de tål?Hur mycket behövdes för att få den så skadad? Har du "bara" varit i regnet? Eller är det så att du stoppat klockan i diskbaljan.....
Aha, jag är en gubbe så jag minns så lite.....så jag antar att det samma klocka som varit i tråden innan, med den fläckiga urtavlan.Ingen aning. Den var så när jag köpte den.
Jo, det är den med fläckiga tavlan. Jag hörde att den häftiga definitionen är stardust . Jag vet inte vad som händer. Just nu har den varit inne på diagnos så nu vet jag hur det står till och vad det kostar. Nu skickar jag tillbaka den till säljaren så får han avgöra. Säljaren är angelägen om att ta sitt ansvar. Blir det bara ordentligt gjort av en duktig AD tar jag gärna tillbaka den. Den går perfekt, är underbart mjuk i uppdraget. Det är bara på tavlan det syns. Det "roliga" är att jag gått med den sen i juni och trott att det ska vara så. Får jag en ny är det också ok för modellen tycker jag mycket om. Sen vill jag ha en röd, vit, grön och blå. Skojar bara, drömma måste man få göra.Aha, jag är en gubbe så jag minns så lite.....så jag antar att det samma klocka som varit i tråden innan, med den fläckiga urtavlan.
Gör du ett återköp, eller får de fixa den?
Ha ha, det finns inga tvivel om att det är en riktigt fin JLC du har till salu, men den är för liten för min grova handled Min syftning var mot de färger som finns i Tribute 1931-modellen.röd, vit, grön och blå och brons https://klocksnack.se/threads/jlc-j...o-classique-18k-vitguld-servad-06-2016.57131/
Jag hoppas att du får en helt ny eller att det löser sig till det bästa, så att du blir nöjd!
Förstod det! Man skall väl dock köra reklamHa ha, det finns inga tvivel om att det är en riktigt fin JLC du har till salu, men den är för liten för min grova handled Min syftning var mot de färger som finns i Tribute 1931-modellen.
Men det är väl en nackdel ?Förstod det! Man skall väl dock köra reklam
Fördelen med min är att den är så liten att damerna också snor den.....
Ha ha, det har du rätt....fast man har väl så många klockor att det inte blir ett bekymmerMen det är väl en nackdel ?
Jag märker att du inte känner henne.Förstod det! Man skall väl dock köra reklam
Fördelen med min är att den är så liten att damerna också snor den.....
Trevlig fredag på er!
Trevlig fredag på er!
Stiligt. Grattis.... och nu är den min!
Stort grattis!... och nu är den min!
... och nu är den min!
/QUOTE]
Stort Grattis! Mycket snygg, stilren.
Snyggt.... och nu är den min!