Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förståligt, mästerlig klocka!
Satt och letade bakgrundsbilder till jobbdatorn och hittade denna bild. Saknaden blev inte mindre skulle man kunna säga.
Förstår det, den är riktigt vass!!
Satt och letade bakgrundsbilder till jobbdatorn och hittade denna bild. Saknaden blev inte mindre skulle man kunna säga.
Icke, har mailat men inte fått något svar vilket jag fått snabbt tidigare så de kanske har semester.Något nytt om servicetiden?
JLC-orginal? Pris?Rätt glad och nöjd!
Beställt ett brunt strutsband med ljusa sömmar och deployant buckle nu på morgonen.
Nix, det blev ett RIOS1931.. 550sek typ.JLC-orginal? Pris?
Någon som har koll på vad ett struts strap till reverson kan gå på? Ish
Dom sa inte vad ett vanligt spänne i rostfritt skulle gå på?Nymans tar 1500kr för struts (exkl spänne)
Krokodil kostar 3500kr (exkl spänne)
Nix, det blev ett RIOS1931.. 550sek typ.
Dom sa inte vad ett vanligt spänne i rostfritt skulle gå på?
Den bilden har jag googlat fram.Grym bild du fått till där tycker det är svårt att fånga texturen på tavlan när man fotar.. (fast jag kör ju ajfån och minimalt med effort att ta kort så jag kanske inte skall säga något)....
grym bild i alla fall, trots 45% skjorta
Äh, band är till för att bytas.. Jag säger kör!På tal om straps till JLC, tycker panelen att det helt förkastligt att ha ett ful-band (någon vanlig Hirsch-variant) på sin master control till vardags, när original-crocen är för kort (så går det när man köper i Italien...)?
Topp! Behövde bara lite moraliskt stöd.Äh, band är till för att bytas.. Jag säger kör!
Skaffa ett med rätt mått så du kan använda originallåset om du vill lyxa lite..
Tycker jag absolut inte är fel. Jag hade ett 200kr band på min El Primero av just den anledningen. Huvudsaken är ju att man tycker bandet känns bra. Det finns massvis av billiga bra band om man inte måste ha exotiska material. En fördel för den egna lyxkänslan är ju dock om man kan flytta över originalspännet.På tal om straps till JLC, tycker panelen att det helt förkastligt att ha ett ful-band (någon vanlig Hirsch-variant) på sin master control till vardags, när original-crocen är för kort (så går det när man köper i Italien...)?
Ja, det är ju en poäng, ja... Jag kör på det. Innan ni vet ordet av sitter den på en nato...Tycker jag absolut inte är fel. Jag hade ett 200kr band på min El Primero av just den anledningen. Huvudsaken är ju att man tycker bandet känns bra. Det finns massvis av billiga bra band om man inte måste ha exotiska material. En fördel för den egna lyxkänslan är ju dock om man kan flytta över originalspännet.
Jag körde med ett gäng olika racingband till speedyn.. Men jag såg till att alla var 18mm i änden så att det passade med ett originalspänne..Ja, det är ju en poäng, ja... Jag kör på det. Innan ni vet ordet av sitter den på en nato...
Skulle vara kul att se den på ett nato även om jag tror jag skulle få rysningar...Ja, det är ju en poäng, ja... Jag kör på det. Innan ni vet ordet av sitter den på en nato...
Förstår att det är riktigt surt, får hoppas att de inte svarar för att de vill säga att den är på väg..... för det vore på tiden.
Jag köpte ett "ful-band" och det passade bra, fick bra hjälp av yonsson till en engelsk site som hade band i rätt storlek:På tal om straps till JLC, tycker panelen att det helt förkastligt att ha ett ful-band (någon vanlig Hirsch-variant) på sin master control till vardags, när original-crocen är för kort (så går det när man köper i Italien...)?
Inga problem, hoppas du blir nöjd! Gillar att man kan välja både längd och färg på spännet från hemsidan.Jag köpte ett "ful-band" och det passade bra, fick bra hjälp av yonsson till en engelsk site som hade band i rätt storlek:
http://www.watchobsession.co.uk/pro...r-watch-strap-in-gold-brown?variant=318057443
Stort Tack yonsson för råd och dåd!
samt utan spänneInga problem, hoppas du blir nöjd! Gillar att man kan välja både längd och färg på spännet från hemsidan.
Något nytt om servicetiden?
Har du bild på när det är monterat och klart?Jag köpte ett "ful-band" och det passade bra, fick bra hjälp av yonsson till en engelsk site som hade band i rätt storlek:
http://www.watchobsession.co.uk/pro...r-watch-strap-in-gold-brown?variant=318057443
Stort Tack yonsson för råd och dåd!