Spännande, vad är storleken på denna? Får vi en bild på baksidan?
![]()
Den är 29x46.5 samt 12mm i tjocklek.
Bjuder gärna på en bild till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande, vad är storleken på denna? Får vi en bild på baksidan?
![]()
Underbar, är detta Grande Reserve?Den är 29x46.5 samt 12mm i tjocklek.
![]()
![]()
Underbar, är detta Grande Reserve?
Det där är ju en löjligt cool komplikation.
På tal om det, hur är det med er tidhållning?har otroligt bra tidshållning för denna slags verk och hade några unika komplikationer.
Min går -2,3 men den ska servas snart.På tal om det, hur är det med er tidhållning?
Jag har ju bara ägt en JLC och den var bedrövlig.
På tal om det, hur är det med er tidhållning?
Inte så noga hur dom går menar du?Janek Deleskiewicz, Artistic Director hos JLC lirar porrsnok!
You get it!Inte så noga hur dom går menar du?![]()
Ha ha, bff!You get it!
Bra då att man saknar sekundvisare!På tal om det, hur är det med er tidhållning?
![]()
Grattis!Full set. 270154 day and night.
![]()
Imponerande! Tack för visade sekvensen!Man vrider på den för att öppna/stänga tavlan med index, som glider fram på vardera långsida ovanför emaljtavlan.
Här är sekvensen:
![]()
Ser ut som det är ett Q på tavlan så bör vara quartz. Ser mycket lik ut ref 140.002, lär vara samma i grunden.Hej och hoppas att jag hittat rätt nu! Jag undrar om någon av er proffs kan identifiera klockan på bilden. Jag har inte och kan inte få några fler bilder så om det är omöjligt av avgöra på befintligt material så räcker det så för nu. Har försökt söka själv men hittat ett gäng ultra thin m.fl. som jag har svårt att skilja på då jag inte är så bra på JLC. Om någon känner sig manad får man gärna höfta ett pris på den (utgå i så fall från att den inte har tillbehör osv.)![]()
Anledningen till att jag inte kan fixa fler bilder osv är för att min brors flickväns pappa, som klockan tillhör, är bortrest och inte har klockan med sig. Så det här är ett skott i mörkret.
Ser ut som det är ett Q på tavlan så bör vara quartz. Ser mycket lik ut ref 140.002, lär vara samma i grunden.
Smal målgrupp, svårt att få mer än 5' skulle jag tro.Så långt hann jag dubbelkolla att jag fick bekräftat att klockan var batteridriven och att det var ett Q på tavlan. Tack för svar @Aurum
Framsidan?Skitigaste JLC-urverket på länge?
![]()
Också skitigFramsidan?
och ingen dålig duo min herre har införskaffat!Rödingen har fått tuff konkurrens av en annan klocka. Kul med en ultra-thin-duo!
![]()
Patek Philippe Nautilus 3800
JLC Grande Reverso Rouge