Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom gärna med en recension när du har hunnit testa lite!Har köpt ett sånt men inte hunnit testa än. Hoppas på att hinna ut på banan på söndag. Är nig inte dåligt iaf.
Nån som är sugen på ett Leupold Mark 4 sikte? Det är ER/T (Extended Range/Tactical) modellen 8.5-25x50 i mycket bra skick. TMR hårkors och 1/4 MOA rattar. Suttit på en TRG som är såld.
Tänkte 9k med tre Mark 4 ringar
Samma som ligger på robsoft/blocket med en remington sa ?
För mycket långhåll för mig, men lycka till!Nån som är sugen på ett Leupold Mark 4 sikte? Det är ER/T (Extended Range/Tactical) modellen 8.5-25x50 i mycket bra skick. TMR hårkors och 1/4 MOA rattar. Suttit på en TRG som är såld.
Tänkte 9k med tre Mark 4 ringar
Frestande men jag har ju spetsat in mig på Zeiss V6.... Vill dessutom ha 56mm glugg, för farbrorn börjar se taskigt med årenFinns intresse här för något av dessa två sikten ink nya mod av blasermontage ink 34mm ringar ?
Avbet via Wasa Kredit går att ordna.
Intressant, återkommer i höst om den finns kvar då!Zeissen är 56 objektiv, PM 2 har dock 50
Stort jävla jättegrattis!Satt på pass i helgen. Kort efter att bilden med lumen och åteln togs sköt jag mitt första vilt, en galt på 70 kilo.
Bra kväll.
Tack! Förvånansvärt lugn, hade gott om tid, ville absolut inte ta ett dåligt skott, så satt och inväntade perfekt tillfälle, så det kändes ganska säkert när jag väl tryckte av. Så la den sig på tre meter också Konstig, men bra känsla!Stort jävla jättegrattis!
Hur var pulsen?
Återigen stort grattis och särskilt till en vacker första upplevelse...Tack! Förvånansvärt lugn, hade gott om tid, ville absolut inte ta ett dåligt skott, så satt och inväntade perfekt tillfälle, så det kändes ganska säkert när jag väl tryckte av. Så la den sig på tre meter också Konstig, men bra känsla!
JagVilka jagar här?
Märke?Bjuder på lite nytt, fler här som rattar bromsen ?!?
Boka in dig hos Godsjakt. Du kommer få en upplevelse för livet. Trust me.
Någon som har erfarenhet eller åsikter om Skattegårdens jägarexamen?
http://www.skattegardensvilt.se/sortiment
Funderar på att köpa till min R8.Stalon, the one and only lad !
Pangade på i skjutbion så ljuddämparens plastring smälte. Får bli broms framgent i bion. Ny ring till höger.Skippa funderandet och kör ba
Pangade på i skjutbion så ljuddämparens plastring smälte. Får bli broms framgent i bion. Ny ring till höger.
Får får den. 75 skott på en timme blev för mycket dock.Hehe, ingen som sa det innan att dämpare ej får vara med inne på biografen?!?