• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jakt, får livet värt att leva.

Nån som är sugen på ett Leupold Mark 4 sikte? Det är ER/T (Extended Range/Tactical) modellen 8.5-25x50 i mycket bra skick. TMR hårkors och 1/4 MOA rattar. Suttit på en TRG som är såld.

Tänkte 9k med tre Mark 4 ringar

IMG_6911.JPG

IMG_6910.JPG

Finns intresse här för något av dessa två sikten ink nya mod av blasermontage ink 34mm ringar ?
Avbet via Wasa Kredit går att ordna.
sb.JPG.jpg
IMG_20170703_200816.jpg

Finns intresse här för något av dessa två sikten ink nya mod av blasermontage ink 34mm ringar ?
Avbet via Wasa Kredit går att ordna.
sb.JPG.jpg
IMG_20170703_200816.jpg
Frestande men jag har ju spetsat in mig på Zeiss V6.... Vill dessutom ha 56mm glugg, för farbrorn börjar se taskigt med åren :pompus:
Tror jag slår till på ett sådant istället framåt höstkanten när bonusen trillar in.

Tack! Förvånansvärt lugn, hade gott om tid, ville absolut inte ta ett dåligt skott, så satt och inväntade perfekt tillfälle, så det kändes ganska säkert när jag väl tryckte av. Så la den sig på tre meter också :) Konstig, men bra känsla!
Återigen stort grattis och särskilt till en vacker första upplevelse...
Det är omöjligt att beskriva såklart men vi är många som förstår hur det kändes, rent emotionellt.

Ok, där jag kör ibland så står det en stor röd skylt, ta av dämparen..
Men 75 smällar på en timme är ju nada, kan knappast varit en stalon ?

Tillbaka
Topp