Skoj! Vilken bössa hamnar detta på?Paketöppning
Inte lika bra optik som mina Zeiss/Swarowski men bättre anpassat för kikarfält.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skoj! Vilken bössa hamnar detta på?Paketöppning
Inte lika bra optik som mina Zeiss/Swarowski men bättre anpassat för kikarfält.
Värt att pröva, har en viss dragnings kraft till Härkilas sortiment. Dock så är jag väldigt nöjd med mina Meindel kängor. Har lagt många mil med dem under minst 5 år och de lär stå pall för några till.Kan rekommendera från Härkila både modellen Trapper master gtx 9” samt Big game gtx 10”, så slipper ni köpa vandringskängor á Meindl. Känns som att gå i skogen med sneakers och väldigt funktionella.
Stort grattis!! Montage?Ganska nöjd just nu - första viltet någonsin för min del...
Stort grattis!! Montage?
Grattis, första är alltid speciell.Ganska nöjd just nu - första viltet någonsin för min del...
Montage? Vet inte riktigt vad du menar - rejält ny inom detta område...
Bra start med att få fälla en ståtlig pjäs!Ganska nöjd just nu - första viltet någonsin för min del...
Sicket jäkla as! Vad vägde den herren?
Där har du ett ”montage” Ett bogmontage på en galt jag fick hem i somras
Sicket jäkla as! Vad vägde den herren?
Grattis, första är alltid speciell.
Är det i Skottland?
Stort grattis!!
Montage är kort sagt ett uppstoppat huvud med päls och allt som du kan sätta upp på väggen hemma.
Kul, har du tips om klädsel, ska själv dit om några veckor.Japp, uppe i Tongue.
Aha, tack. Nej, det blir det inte - nöjer mig med hornen...
Regn- och vindtätt....Kul, har du tips om klädsel, ska själv dit om några veckor.
Ok det är ingen myt med vädret då...Regn- och vindtätt....
Körde själv med en underställströja och sen jaktstället - lite kallt i början men sedan började promenaden upp- och nedför kullarna. Höga kängor alt. gaiters för det var ganska hög vegetation där jag gick och rejält blött där. Min största miss i klädväg var att jag inte hade helt vattentäta handskar.
Riktigt fin bild! Men ser inte hornen lite konstiga ut?Från bockjaktspremiären. Får väl hoppas att den står kvar på måndag.
Jag har 5ettas vinterhandske, finns på Widforss bland annat. Det är en tunn smidig handske, och sedan en tjock jävla vante utanpå.Vad kör ni med för handskar? Väntar mig en kall älgjakt nästa vecka!
Nån som är sugen på att mörda grisar? Eller har bra inköpspriser på landminor?
Inatt har dom gått in för det