Rojalisten
Silver
Inte ännu, men att det ens finns som förslag är förjävligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad får man jaga nu ?På pass idag, inget fällt ännu...![]()
Jag handladdar 375hh jagar älg med hund och 222 till toppfågel men det är ett bra tag sedan.Är det någon här som handladdar och då menar jag inte med högerhanden utan till ammo ?
375HH rockar,,min första studsare efter examenJag handladdar 375hh jagar älg med hund och 222 till toppfågel men det är ett bra tag sedan.
gör det!Var iväg med svågern idag på skjutbanan och pangade då jag fick en dag på skjutbanan i julklapp förra julen. JÄKLAR vad kul det va! Gav helt klart blodad tand till att ta jaktlicens som jag funderat på länge..
Jag har kvar min första bössa (cg2000 helstock 30-06)som får funka på bana. 375hh är kanske inget du vill stå och öva med. Kan bli ganska dyrt. Förstår din iver!375HH rockar,,min första studsare efter examen
sako finnbear
Jag jagar nästan bara älg nu mer men hare är fantastiskt roligtVilka jagar här?
Altså köpte min första 375HH efter examen 2010 njuter av den än idagJag har kvar min första bössa (cg2000 helstock 30-06)som får funka på bana. 375hh är kanske inget du vill stå och öva med. Kan bli ganska dyrt. Förstår din iver!
Fan vad fint med drillning! Vill också ha en, så svinigt dyra baraÄntligen kombijakt!![]()
Fan vad fint med drillning! Vill också ha en, så svinigt dyra bara![]()
Bättre än rolex?Jo men de håller sig bra i värde, iaf Merkel 96k
Bättre än rolex?![]()
Någon här att jagar i Uppsalaområdet?