Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser lite halvdassigt ut de där UretAlex Schulmans insta story, någon som vet vad det är?
![]()
Ser lite halvdassigt ut de där Uret...fått känslan av att han inte bryr sej om vad som tickar runt armleden.
Omega ploprofVad kan detta vara för någon?
https://www.instagram.com/p/BkgTJbGBMDC/
Kan ju tycka att Jureskog borde rationalisera lite och banka köttet direkt med ploprofen. Den har ju rätt storlek och form liksom.
![]()
![]()
Tidigare i tråden har det snackats om att J.A. uppgraderat en gammal Tissot och nu bär Sjöö Sandström. Kan klockan på bilden vara en svart RSC?
Tror han har kvar APn. Finns nytagna bilder med den på.Har han nu gått från AP’s Safari till en Ploprof?
Nå väl, båda ska onekligen respekteras även om den senare borde ge mer poäng på WIS-skalan.
Han fick en DJ i present av sin fru. Dock länge sedan man såg den på handleden. De senaste åren verkar han mest burit någon typ av puls/träningsklocka.Ser lite halvdassigt ut de där Uret...fått känslan av att han inte bryr sej om vad som tickar runt armleden.
Ser ut som Zlatan skaffat en Patek? ref. 5980/1R. Inspelat förra veckan. Intervju på Jimmy Kimmel show.![]()
Innan datejusten bar han en Jaeger Lecoultre Master Reveil så nog bryr han sig allt. Vet inte om han har kvar den dock.Ser lite halvdassigt ut de där Uret...fått känslan av att han inte bryr sej om vad som tickar runt armleden.
Sveriges bäst klädda man 2019 spelar i Djurgårn och bär en Santos.![]()
År 2019 är han facit![]()
Dock katastrofal vinyldisciplin. Spelaren står på kanten av något slags lågt soffbord i mitten av rummet, har inget dammskydd, ser inte ut att vara kopplad til varken förstärkare eller eluttag, och han sitter lutad över den med hörlurar.
Lika nyfiken jagVad har Anders Öfvergård på armen i robinson? Verkar vara OWG då samma bärs i fuskbyggarna
Helt rätt stilmässigt. En Cartier Santos ska bäras på nedre delen av handleden. Santos-länken är förövrigt en styggelse om man vill att den ska sitta högre upp på handleden.Med bilhandlarhäng
Direkt felaktigt.Helt rätt stilmässigt. En Cartier Santos ska bäras på nedre delen av handleden. Santos-länken är förövrigt en styggelse om man vill att den ska sitta högre upp på handleden.
Direkt felaktigt.
Dela med dig av din kunskap istället för att bara dissa vad folk skriver. Inlägget är ju helt onödigt annars.Direkt felaktigt.
Du menar till skillnad från det inlägget jag citerade? Hade du någon fråga eller ville du bara gnälla?Dela med dig av din kunskap istället för att bara dissa vad folk skriver. Inlägget är ju helt onödigt annars.
Nej jag har inga frågor. Jag ville nog mest gnälla och påpeka din otroligt tråkiga attityd i en hel drös trådar.Du menar till skillnad från det inlägget jag citerade? Hade du någon fråga eller ville du bara gnälla?
Nej jag har inga frågor. Jag ville nog mest gnälla och påpeka din otroligt tråkiga attityd i en hel drös trådar.
Lite svårt att bemöta utan fråga? Detta är ett levande forum som bygger på dialoger och levande trådar. Är det något man undrar över eller vill få förklarat ställer man en fråga? Att gnälla hjälper ingen.Nej jag har inga frågor. Jag ville nog mest gnälla och påpeka din otroligt tråkiga attityd i en hel drös trådar.
Till skillnad från ditt enorma bidrag härNej jag har inga frågor. Jag ville nog mest gnälla och påpeka din otroligt tråkiga attityd i en hel drös trådar.