• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Alex Schulmans insta story, någon som vet vad det är?

upload_2019-4-30_16-9-27.png

Ser lite halvdassigt ut de där Uret :oops: ...fått känslan av att han inte bryr sej om vad som tickar runt armleden.

Tycker det också, ser nästan ut som en Diesel-historia :D tänkte ifall det är någon här som kan utläsa vad det är.

Reagerade mest på att han nyligen gjorde ett samarbete med DW och att det uppenbarligen är nåt helt annat runt handleden nu (inget olagligt i det givetvis). Men det är lite komiskt ifall han kör med någon annan sketklocka istället

Kändis och kändis men här har vi Mr Greens Jessica Carstad. Vad gör man om man vinner 41 millar på spel? Jo köper en sportrolle såklart!
Ursäkta för dålig bild men inte helt lätt att knäppa en bra. Såg reklamen rulla förbi i pausen av Europa League semin.
Skärmavbild 2019-05-02 kl. 21.59.23.png

Senast ändrad:
Kan ju tycka att Jureskog borde rationalisera lite och banka köttet direkt med ploprofen. Den har ju rätt storlek och form liksom.
Skärmavbild 2019-05-03 kl. 16.57.52.png

Skärmavbild 2019-05-03 kl. 17.00.29.png

Har han nu gått från AP’s Safari till en Ploprof?
Nå väl, båda ska onekligen respekteras även om den senare borde ge mer poäng på WIS-skalan.

Ser ut som Zlatan skaffat en Patek? ref. 5980/1R. Inspelat förra veckan. Intervju på Jimmy Kimmel show.
Untitled.jpg

Hörde en bra story om Zlatan och någon han lirade tennis mot online då de sen började diskutera klockor. Detta var flera år innan det sen nämns i hans bok så den festhistorien blev plötsligt sann. Killen det handlade om bör ju hänga här inne kan jag tycka ☺️

Nej jag har inga frågor. Jag ville nog mest gnälla och påpeka din otroligt tråkiga attityd i en hel drös trådar.
Lite svårt att bemöta utan fråga? Detta är ett levande forum som bygger på dialoger och levande trådar. Är det något man undrar över eller vill få förklarat ställer man en fråga? Att gnälla hjälper ingen.

Tillbaka
Topp