Det där ser verkligen inte bra ut. Ska tänka till nästs gång jag kör gshock etcKarl-Johan med vilken klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där ser verkligen inte bra ut. Ska tänka till nästs gång jag kör gshock etcKarl-Johan med vilken klocka?
Vilken spontan bild vid förlossningen. RM klockan i bild och nysminkad fru.Erik Karlsson med en vad jag antar är Richard Mille?
https://www.instagram.com/p/B3LXJmVhwQP/?igshid=168h2y94bzh2
Surrogat.Vilken spontan bild vid förlossningen. RM klockan i bild och nysminkad fru.
Vilken spontan bild vid förlossningen. RM klockan i bild och nysminkad fru.
Flockbeteende 2.0Börjar bli lite långtråkigt också när alla rika och nyrika ska bära RM.
Vad blir nästa klockhype tro?
Tänkte exakt samma! Har man varit med om förlossningar själv köper man inte riktigt den bilden...Vilken spontan bild vid förlossningen. RM klockan i bild och nysminkad fru.
Skedde förlossningen i usa?Erik Karlsson med en vad jag antar är Richard Mille?
Skedde förlossningen i usa?
Bra jobbat av Erik!Erik Karlsson med en vad jag antar är Richard Mille?
Alhaji går från klarhet till klarhet! Inte bara fantastiskt kunnig expert som höjde VM några snäpp för mig, utan nu också en av oss!Alhaji Jeng med en DJ under VM i Doha. "Jag är klocktorsk" säger han till Sportbladet. Har du konto här Alhaji?
Bankrånarklockor.Borde väl ändå passa in här.
& knarksmugglardinkorBankrånarklockor.
Borde väl ändå passa in här.
Viktigt att skriva ut priset, han känns som en äkta klockfantast. Han kunde väl åtminstone gjort jämförelsen i sin egen valuta. ”Patek Philippe Nautilus, ligger runt 1kg för er som är sugna på en likadan”Borde väl ändå passa in här.
Men det måste ju vara ett parodikonto eller?Viktigt att skriva ut priset, han känns som en äkta klockfantast. Han kunde väl åtminstone gjort jämförelsen i sin egen valuta. ”Patek Philippe Nautilus, ligger runt 1kg för er som är sugna på en likadan”
Men det måste ju vara ett parodikonto eller?
Vad menas med parodikonto?Ja, det är det.
Vad menas med parodikonto?
Jodå, det är det nog allt. En Certina.Björn Wiman, kulturchef på Dagens Nyheter. Jag vet vad det påminner om, men det är det väl inte?
En sidofråga: Vem är han då? Är det en känd person som någon imiterar/skojar med? Eller är det en person som själv är skämtet genom att vara en stereotyp "brat"/spännis eller liknande?Att någon imiterar honom ganska stereotypt och kass humor. Det mesta kända liknande är väl ett som låtsas vara Fadde.
Är det twitterfeed? Edit tvåa på bollen..Borde väl ändå passa in här.
En sidofråga: Vem är han då? Är det en känd person som någon imiterar/skojar med? Eller är det en person som själv är skämtet genom att vara en stereotyp "brat"/spännis eller liknande?
Fotnot: Får erkänna att jag känner mig äldre än jag är ibland när det dyker upp bloggare och "influencers" till höger och vänster som jag aldrig hört talas om.
Väldigt svårt att se, men han verkar ha haft den ett tag då skägget avslöjar att det var ett tag sedan, och på nyare bilder verkar han köra samma.Björn Wiman, kulturchef på Dagens Nyheter. Jag vet vad det påminner om, men det är det väl inte?
#jättebäbis
Årets Bachelor med vad som ska föreställa en ref. 116528(?), fejk dock
Årets Bachelor med vad som ska föreställa en ref. 116528(?), fejk dock