vaniljglass är Datejusten också åt helvete?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Daytonan tycker jag ser lite för tjock och bred ut..Det var min första tanke när jag såg Daytonan men sedan tänkte jag att han måste vara en klockälskare då han har en fin DayDate. Jag har som sagt inte så bra koll på Daytona men om inte du heller tycker den ser okej ut så är den nog tyvärr fejk![]()
AIK:s Lundberg, billig öppet balanshjul eller Tourbillion?![]()
Edit: ser ut som första alt.
Daytonan tycker jag ser lite för tjock och bred ut..
Omslaget till Agneta Sjödins intervju i podcasten Värvet.
Citerar från Isabel Adrians blogg
''Tror nog att vår familj har en viss kärlek till Rolex klockor. Säger bara #familyforever''
Johan Pråmell är ägare till en blå Rolex bark Day-Date Stella! Samt lite annat.
![]()
Martin Björk
![]()
Lyssnade på värvet med Mauro Scocco där han berättade att han haft en stor passion för klockor, nu hade han sålt av de flesta men sportade tydligen en vintage sub! Försökte googla runt och hittade denna
![]()
Ser ut som en patek philippe aquanaut?
Jepp. Fredrik gav bort sin och köpte en ny svart guldsub som han kör nu. Riktigt skön!Sigge Eklund med Guld sub. Ska tydligen vara gåva från brodern Fredrik
![]()
Jepp. Fredrik gav bort sin och köpte en ny svart guldsub som han kör nu. Riktigt skön!
Läste en intervju förra veckan där Sigge sa att det lyxigaste han gjort i livet var att serva sin 250-tusen kronors klocka han fått av Fredrik för 25000. Vad gör man med en Sub när den servas för 25'? Låter dyrt...
Läste en intervju förra veckan där Sigge sa att det lyxigaste han gjort i livet var att serva sin 250-tusen kronors klocka han fått av Fredrik för 25000. Vad gör man med en Sub när den servas för 25'? Låter dyrt...
Hehe såg denna nyss och tänkte posta, gäller att vara snabb på KSSigge Eklund med Guld sub. Ska tydligen vara gåva från brodern Fredrik
![]()
Säker Nymans Ur i farten igen!![]()
Mindre stek att han flyger ekonomi, tar liksom udden av det hela...AP och franska rivieran. Stek.