• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Det var min första tanke när jag såg Daytonan men sedan tänkte jag att han måste vara en klockälskare då han har en fin DayDate. Jag har som sagt inte så bra koll på Daytona men om inte du heller tycker den ser okej ut så är den nog tyvärr fejk :(
Daytonan tycker jag ser lite för tjock och bred ut..

Känd och känd men bra klocksmak (låter äktheten vara osagd). Ska till London så klickade på sidan på Aftonbladet och var glatt överaskad.

2014-06-06-14.35.081.jpg

http://bloggar.aftonbladet.se/lovisasvarld/2014/06/hetaste-sommartipsen-i-london/

Var på Sofiero och kollade i Svensk Damtidnings utställning om Kungligheter genom medialinsen.

WP_20140627_010.jpg

Någon som vet vad knugen hade för klocka, min YM hade inte skådat dagens ljus när bilden togs.
WP_20140627_011.jpg

Och svar ja, folk glor konstigt på en när man tar sådan bilder. :D

image.jpg

Harald Mix från Altor kör vad som ser ut att vara en Aquanaut i Guld i dagens DI. Ingen superkändis men man får inte ha för höga krav.

Lyssnade på värvet med Mauro Scocco där han berättade att han haft en stor passion för klockor, nu hade han sålt av de flesta men sportade tydligen en vintage sub! Försökte googla runt och hittade denna
bild37.jpg

Ser ut som en patek philippe aquanaut?

Jepp. Fredrik gav bort sin och köpte en ny svart guldsub som han kör nu. Riktigt skön!

Läste en intervju förra veckan där Sigge sa att det lyxigaste han gjort i livet var att serva sin 250-tusen kronors klocka han fått av Fredrik för 25000. Vad gör man med en Sub när den servas för 25'? Låter dyrt...

Tillbaka
Topp