Vad sportade Petter under dagens 31km löpning/4km simning i Utö SwimRun? Någon som känner igen klockan?
Vad jag förstår är han sponsrad av S&S eller har något typ av sammarbete
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad sportade Petter under dagens 31km löpning/4km simning i Utö SwimRun? Någon som känner igen klockan?
AIK:s Lundberg, billig öppet balanshjul eller Tourbillion?
KUNG LUNDBERG!!AIK:s Lundberg, billig öppet balanshjul eller Tourbillion?
Edit: ser ut som första alt.
KUNG LUNDBERG!!
Svensk och svensk.. Ny fin bild på lilla dottern men vilken dinka sportar Chris?
Rolex men vilken modell?
Lugn med lillebrorskomplexen nuKlocka som passar Solna AIK:s grad av originalitet iaf!
Svensk och svensk.. Ny fin bild på lilla dottern men vilken dinka sportar Chris?
Rolex men vilken modell?
Rolex Paul Newman Daytona Ref. 6241
Blanka mittlänkar på subben måste innebära att det är en G/S heller helguld.
Undra om de gjorde bilderna svartvita för att det inte skulle väcka för stor ilska bland svenssons?
Tror faktiskt inte svensson ser eller bryr sig om vad det är för klocka, var och varannan springer ju runt med en Michael Kors i "guld"...Blanka mittlänkar på subben måste innebära att det är en G/S heller helguld.
Undra om de gjorde bilderna svartvita för att det inte skulle väcka för stor ilska bland svenssons?
Blanka mittlänkar på subben måste innebära att det är en G/S heller helguld.
Efter att ha kollat på alla bilder jag kan komma över på Chris, så är jag nästan helt 100 på att det är en TT, och inte helguld han har på bilden
Nur var det ju bara så att vi ville lista ut om det var TT eller helguld, så att hoppa in i en ny tror kändes onödigtKan rekommendera följande tråd på ämnet: https://klocksnack.se/threads/vad-vet-vi-om-christopher-oneill.7571/
Bilderna talar ju om att det förmodligen rör sig om helguld.Nur var det ju bara så att vi ville lista ut om det var TT eller helguld, så att hoppa in i en ny tror kändes onödigt
Tack ändå!
Jag står fast vid att jag tror att det är en TTBilderna talar ju om att det förmodligen rör sig om helguld.
Nu är Chris igång igen... stek
Jag står fast vid att jag tror att det är en TT
Är det en Paul Newman?
Fick syn på en rolig överraskning när jag kollade runt på instagram.
Johan Pråmell är ägare till en blå Rolex bark Day-Date Stella! Samt lite annat.
Det var min första tanke när jag såg Daytonan men sedan tänkte jag att han måste vara en klockälskare då han har en fin DayDate. Jag har som sagt inte så bra koll på Daytona men om inte du heller tycker den ser okej ut så är den nog tyvärr fejk