• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Vad sportade Petter under dagens 31km löpning/4km simning i Utö SwimRun? Någon som känner igen klockan?
image.jpg

Vad jag förstår är han sponsrad av S&S eller har något typ av sammarbete

chris.jpg

Svensk och svensk.. Ny fin bild på lilla dottern men vilken dinka sportar Chris?
Rolex men vilken modell?

• Like
Reactions: K-S
Träffade Steffo för några veckor sedan och han bar för dagen en Breguet-kronograf från 1956 som jag tror också är hans födelseår, han har en väldigt trevlig samling med bla PP Nautilus och flera vintage Daytonas mm mm ... mycket trevlig prick som inte hade något emot att prata lite klockor...

Blanka mittlänkar på subben måste innebära att det är en G/S heller helguld.

Undra om de gjorde bilderna svartvita för att det inte skulle väcka för stor ilska bland svenssons?

Blanka mittlänkar på subben måste innebära att det är en G/S heller helguld.

Undra om de gjorde bilderna svartvita för att det inte skulle väcka för stor ilska bland svenssons?

Efter att ha kollat på alla bilder jag kan komma över på Chris, så är jag nästan helt 100 på att det är en TT, och inte helguld han har på bilden ;)

Tillbaka
Topp